|
کدخبر: 256987

با اتومبیل رانی رمزارز استخراج کنید

از زمان معرفی و آغاز به‌کار بازی‌های ویدیویی در دهه ۱۹۹۰، شبیه‌سازی رانندگی در بزرگراه‌ها یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی برای کودکان و بزرگسالان بوده ‌است. حال، یک بازی درآمدزای جدید با نام K۴ Rally قصد دارد این سبک را با رمزارزها و ابزارهای درون زنجیره‌ای تقویت کند.

بازی جدید K۴ Rally، خود را به عنوان اکوسیستمی برای کسب درآمد با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) توصیف می‌کند که قرار است امکان رانندگی با خودروهای مسابقه‌ای (توکن NFT) و همچنین، ارتقا، خرید و فروش آنها را برای علاقه‌مندان به رمزارزها فراهم کند.

طبق گزارش‌ها، K۴ Rally یک بازی درون مرورگر است. به این معنا که برای شروع این بازی، کاربران نیازی به نصب نرم افزار اضافی روی رایانه خود ندارند. تمام عناصر درون این بازی – ماشین‌ها، قطعات، لوازم جانبی و غیره – به عنوان توکن‌های ERC-۷۲۱ در بلاکچین اتریوم ساخته شده‌اند. از طریق این توکن‌ها، K۴ Rally مالکیت کالاهای درون بازی را برای بازیکنان تضمین می‌کند.

تیم K۴ Rally همچنین ارز دیجیتال K۴R را هم به عنوان توکن بومی خود معرفی کرده است. از این توکن قرار است برای پاداش‌دهی به بازیکنان و برندگان تورنمنت‌ها استفاده شود. همچنین، بازیکنان می‌توانند برخی از آیتم‌ها مانند اتومبیل، راننده و کمک راننده‌ را با توکن K۴R خریداری کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها