|
کدخبر: 292700

انواع آی سی استوک و اورجینال را از آی سی استور بخرید

یکی از مسائلی که امکان دارد برای تمامی عزیزان اتفاق بیفتد، روبرویی با چالش‌های نحوه خرید انواع آی سی اورجینال است؛

یکی از مسائلی که امکان دارد برای تمامی عزیزان اتفاق بیفتد، روبرویی با چالش‌های نحوه خرید انواع آی سی اورجینال است؛ به این ترتیب شاید برای شما هم این کار دشوار باشد که بخواهید تمامی مغازه‌ها را یکی یکی به دنبال خرید اجناس اصل باشید و این موضوع برایتان کلافه‌کننده باشد. به لطف اینترنت و پیشرفت تکنولوژی ما می‌توانیم به یک دنیای دیگری دسترسی پیدا کنیم و از این طریق نسبت به برطرف کردن نیازهایمان بپردازیم. این دنیای جدید به ما کمک می‌کند تا در کسری از ثانیه به تمامی فروشگاه‌های معتبر دسترسی پیدا کنیم که یکی از این فروشگاه‌های معتبری که می‌توانید به راحتی اجناس اورجینال را از آن جا بخرید، آی سی استور است. در این سایت شما می‌توانید انواع آی سی هارد موبایل و سایر آی سی‌های مورد نیاز موبایل خود را پیدا کرده و به راحتی آن را سفارش دهید.

در این فروشگاه اینترنتی شما به تمامی آی سی انواع مدل‌ها و برند‌های مختلف دسترسی خواهید داشت و به این ترتیب اگر موبایل شما خیلی جدید و یا قدیمی است، به دردسر نخواهید افتاد و تنها می‌توانید در آی سی استور محصول مورد نظر خود را سرچ کنید و آن را با چند کلیک ساده بخرید.

کیفیت آی سی موبایل

کیفیت آی سی در تعویض قطعات گوشی‌هایی که نیاز به جایگزینی آی سی شارژ، تغذیه و ... دارند، نقش مهمی دارد. به طور خلاصه، کیفیت آی سی موبایل به آکبند و نو بودن، ظاهری سالم و بدون خط و خش، طول عمر بالا تعریف می شود.

آی سی هایی که کاملا نو و آکبند هستند، دارای بالاترین سطح کیفیت و ضمانت تعویض هستند. در صورتی که آی سی دست دوم باشد، در رده کیفی پایین‌تری قرار می‌گیرد و همچنین طول عمر آنها مشخص نیست، زیرا امکان تست سلامت آنها وجود ندارد.

آی سی‌های استوک قابل اطمینان هستند؟

در حالت کلی اجناس استوک به لوازمی گفته می‌شود که قبلا مورد استفاده قرار گرفته و یا تاریخ انقضای آن از بین رفته است؛ اما در قطعات موبایل چگونه اجناس استوک قابل استفاده هستند؟

در کشورهایی مانند چین و کره، هر ساله بر اثر دلایل مختلفی از جمله خرابی قطعات، غیرقابل استفاده بودن و یا از رده خارج شدن، تعداد زیادی گوشی موبایل اسقاط می‌شوند. در این فرآیند، قطعات سالم و قابل استفاده از دستگاه‌های اسقاط شده جدا می‌شوند و از آن‌ها به عنوان قطعات یدکی استفاده می‌شود. یکی از این قطعات، آی سی‌ها هستند که به دو دسته "نیو" و "استوک" تقسیم می‌شوند. آی سی‌های دست دوم بررسی شده و براساس کیفیت ظاهری در دسته بندی قرار می‌گیرند. با توجه به عدم امکان تست سلامت این قطعات، تنها معیار دسته‌بندی کیفی آن‌ها داشتن ظاهری سالم و بدون خط و خش است.

اگر به دنبال خرید ای سی استوک هستید، باید بدانید که بازار این دسته از محصولات بسیار محدود بوده و تنها برخی از فروشگاه‌ها این قبیل از کالاها را موجود دارند؛ آی سی استور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی آی سی انواع موبایل به صورت نیو، استوک و اورجینال، آماده خدمت رسانی به شما عزیزانی است که دنبال اجناس اصل هستید.

قیمت محصولات استوک و اورجینال

مبحث هزینه موضوعی است که برای همه افراد خصوصا تعمیرکارانی که قصد دارند وسایل مورد نیاز خود را به صورت یک جا بخرند، اهمیت دارد؛ باید توجه داشته باشید که اجناس استوک قیمتی پایین‌تر از اجناس اورجینال دارند، در حالی که اورجینال هستند! جالب است نه؟ مفهوم این جمله یعنی شما می‌توانید با یک هزینه کم‌تر، قطعه‌ای را بخرید که دقیقا برای مدل و برند موبایل شما بوده و این قضیه زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که قصد تعمیر یک گوشی قدیمی را داشته باشید. لوازم و قطعات توسط کارخانه‌ها کاملا به روز تولید می‌شوند و اگر 5 سال از عمر یک موبایل بگذرد، شاید به سختی قطعاتی مانند آی سی پیدا شود. در این شرایط است که بهترین راه، خرید آی سی استوک از icstore است.

در بازار آی سی‌ها، علاوه بر ای سی اورجینال، آی سی نیو و آی سی استوک نیز استفاده می‌شود. آی سی‌های نیو به قطعاتی گفته می‌شود که کاملاً تمیز بوده و بدون خط و خش هستند. ممکن است طول عمر آنها مانند آی سی اورجینال بالا باشد، ولی احتمال خراب بودن ای سی نیو را هم باید در نظر داشته باشید.این قطعات از طریق فرآیندهایی مانند تولید اولیه یا بازیابی از دستگاه‌هایی که به دلیل خرابی دیگر قابل اصلاح نبوده و باید اسقاط شوند، به بازار عرضه می‌شوند که قیمت تقریبی آنها نصف آی سی اورجینال است.

از طرفی، آی سی استوک قطعاتی هستند که دارای خط و خش ظاهری بوده و سالم یا خراب بودن آن قابل پیش بینی نیست. آی سی‌های استوک با توجه به خط و خش ظاهری در دسته‌بندی پایین تری نسبت به نیو قرار می‌گیرند. علاوه بر این، قیمت آی سی استوک تقریباً نصف یا یک سوم قیمت آی سی نیو است و دلیل این تفاوت قیمت، به طور کلی خط و خش ظاهری روی بدنه آی سی استوک است.

خرید اینترنتی انواع آی سی استوک و اورجینال

در صورتی که قصد خرید انواع آی سی برندها و مدل‌های مختلف را دارید، تنها نیاز است که با چند کلیک ساده، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی آی سی موبایل، یعنی icstore را جستجو کرده یا به صورت مستقیم وارد سایت www.icstore.ir شده و کالای خود را به صورت کاملا آنلاین سفارش دهید. سفارشات شما همگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با یک بسته‌بندی عالی جهت حفاظت از کالای خریداری شده، برایتان ارسال خواهد شد. ناگفته نماند یکی از نقاط قوت فروشگاه آی سی استور برخورداری از تکنسین‌ و کارشناسان ماهر است؛ به این ترتیب شما پیش از سفارش می‌توانید، از طریق شماره 02191035181 با کارشناسان مشورت کرده و سوالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها