|
کدخبر: 281003

رمزارز جذاب ایلان ماسک در راه است

در چند ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر این که ایلان ماسک ممکن است به زودی رمزارز خود، یعنی یک توییتر کوین را راه‌اندازی کند، به گوش می‌رسد. در حال حاضر، هنوز معلوم نیست که این کار برای دوج‌کوین و یا حتی بیت‌کوین به چه معنی خواهد بود.

وبلاگ نویس و کاربر توییتر جین مانچون وانگ تصویری از لوگوی فرضی توییتر کوین منتشر کرد. با این حال، توییت وانگ چند دقیقه پس از انتشار، به صورت خصوصی درآمد.

با این وجود، برخی از کاربران موفق به گرفتن اسکرین شات از این توییت شدند. ظاهرا ایلان ماسک قبلا یک لوگوی توییتر کوین ایجاد کرده است.

وانگ همچنین در توییت دیگری فاش کرد که شرکت تحت رهبری ایلان ماسک ممکن است پرداخت‌های رمزارزی را در آینده‌ای قابل پیش‌بینی اجرا کند.

نیما اوجی همچنین نمای کلی زیر را برای مدل پرداخت آینده در توییتر ارائه کرد. در این اسکرین شات می‌بینیم که چگونه از توییتر کوین برای پاداش استفاده می‌شود.

 

کوین-عکس

 

توییتر کوین برای دوج‌کوین و بیت‌کوین چه معنایی دارد؟

جامعه کریپتو اکنون در حال حدس و گمان است که افشای ادعا شده چه معنایی برای سکه مورد علاقه ماسک، دوج‌کوین و همچنین بیت‌کوین دارد.

در نگاه اول، یک سکه اختصاصی از سوی توییتر برای دوج‌کوین و همچنین بیت‌کوین موضوع بدی است، زیرا نیاز به استفاده از هر دو ارز دیجیتال به عنوان وجه پرداختی را از بین می‌برد.

با این حال، افشای API می‌تواند نشان دهد که ماسک فقط بر روی یک ارز دیجیتال تمرکز نمی‌کند، بلکه چندین ارز دیجیتال را مورد توجه قرار داده است. بنابراین، دوج‌کوین و بیت‌کوین، می‌توانند مکمل توییتر کوین باشند.

از این رو، صنعت کریپتو در کل می‌تواند از یکپارچه‌سازی کیف پول کریپتو از توییتر بهره ببرد.

ایلان ماسک اخیرا در ۲۷ نوامبر تصمیم خود را مبنی بر ادغام پرداخت‌های دیجیتال در آنچه او توییتر ۲.۰ - "برنامه همه چیز" می‌نامد به اشتراک گذاشته بود.

اگرچه ماسک در توییت خود به دوج‌کوین اشاره نکرد، اما قیمت این رمزارز به میزان قابل توجهی افزایش یافت. این جامعه ظاهرا حدس می‌زد که دوج‌کوین بخشی از برنامه‌های رمزارزی ماسک برای توییتر بوده است.

علاوه بر این، شایعاتی در مورد برنامه‌های کیف پول رمزارزی توییتر در ماه اکتبر پس از اینکه وانگ در توییتی در ۲۷ اکتبر حدس زد که این شرکت قبلا کار روی یک نمونه کیف پول را آغاز کرده است، منتشر شد.

آیا ماسک شبکه لایتنینگ را در برنامه خود دارد؟

جک مالرز، مدیرعامل Strike، چند روز پیش اظهار داشت که توییتر می‌تواند با پذیرش بیت‌کوین به یک برنامه پرداخت تبدیل شود.

مالرز گفت که با پذیرش شبکه لایتنینگ، توییتر می‌تواند یک تجارت پرداخت باشد و «فرصت ایجاد تجربه‌های پرداخت را دارد که توییتر سنتی نمی‌تواند آن را داشته باشد».

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها