|
کدخبر: 274223

چگونه میتوان کلش اف کلنز را در گوشی های قدیمی اجرا کرد ؟

یکی از مشکلاتی که با ارائه ی نسخه ی جدید کلش اف کلنز ایجاد شد عدم امکان اجرای بازی در گوشی هایی با اندروید کمتر از 5 می باشد. از این رو مشکلات بسیاری برای بازی کنندگان کلش اف کلنز ایجاد شد که بسیاری از آنها قید بازی را زدند. در این بخش روشهایی را برای انجام بازی در گوشی هایی با اندروید کمتر از 5 ارائه خواهیم داد.

نسخه اصلی را بیخیال شوید :

نکته ی بسیار مهم در مورد بازی های تولیدی سوپرسل این است که بازی ها امکان ادیت و دستکاری ندارند. سیستم بازی به صورت کاملا آنلاین طراحی شده است و از این رو به هیچ عنوان اجازه ی ادیت و تغییر در بازی داده نمی شود. از این رو زمانی که امکان اجرای نسخه ی اصلی بازی در اندروید 5 وجود نداشته باشد به هیچ عنوان نمیتوان نسخه ی اصلی بازی را در اندرودیهای مذکور استفاده کرد ! از این رو خیال کاربر باید راحت باشد ! اما در این بین برخی نسخه ها وجود دارند که به آنها نسخه های مود شده گفته میشوند. چاره ی کار همین نسخه ها می باشند.

مود کلش اف کلنز :

نسخه کلش اف کلنز بی نهایت که با نام کلش هک شده نیز شناخته میشود توسط تولید کنندگانی بجز سوپر سل عرضه میشود. در این بازی ها تمامی فاکتورهای بازی و المان های آنها کپی شده است. اما نکته ی مهم اینجاست که دیگر با دنیایی از کلن ها مواجه نیستید ! بازی کنندگان فقط کسانی هستند که این نسخه ی مود شده را دانلود کرده و در حال بازی با آن هستند.

تشابه کامل محیط بازی و المان ها و همینطور امکان استفاده از بینهایت الماس و ... میتواند جای خالی بازی نسخه ی اصلی را به مقدار هرچند بسیار کم پرکند. توجه به این نکته ضروری است که حتی اگر قبلا نسخه ی اصلی بازی را داشتید و کلی هم امتیاز و الماس و ... جمع کرده بودید، در این نسخه ها در ابتدای کارخواهید بود ! چرا که دیتابیس بازی صفر شده است و شما فردی جدید هستید !

کلش اف کلنز هک شده نسخه های بسیار مختلفی دارد که از آنجمله می توان به کلش اف میجیک ، کلش اف سولز ، پلنیکس کلش و ... اشاره کرد. هر کدام از این نسخه ها ویژگی های خاصی دارند ، یکی الماس بینهایت دارد ، یکی پول بی نهایت دارد ، یک هر روز اپدیت میدهد !!! یکی بازی کننده ی زیادی دارد و ...

با تست انواع مختلفی از این نسخه ها می توانید بهترین نسخه را برای خودتان پیدا کنید.

کلش رویال هم میتوان بازی کرد ؟

بله ، نسخه های مختلف مود شده برای بازی کلش رویال نیز وجود دارد. این بازی نیز در نسخه های اندرویدی پایین با مشکلاتی مواجه است و از این رو در صورتی که امکان اجرای بازی روی گوشی را نداشته باشید میتوانید لذت استفاده از بازی را در نسخه های مود شده داشته باشید.

با دانلود کلش رویال هک شده دسترسی به بینهایت سکه و الماس خواهید داشت و با استفاده از انها میتوانید کارهای مختلف را با سرعت بسیار بالایی پیش ببرید. میتوانید به صورت گروهی و با دوستان خود نسخه ای از بازی را دانلود کرده و همگی با همدیگر اقدام به انجام بازی کنید.

نسخه مود شده کلش رویال نسبت به کلش اف کلنز بازی کننده ی کمتری دارد و از این رو اپدیت های ان نیز محدودتر می باشد.

چرا امکان مود کردن بازی های سوپر سل وجود ندارد ؟

سوپرسل را می توان به عنوان یکی از اولین بازی هایی عنوان کرد که مخاطبان چند صد میلیونی انلاین را دور همدیگر جمع کرد و از این رو بسیاری عواید درآمدی آن تماما از آنلاین بودن بازی ها می باشد. با توجه به این امر سیستم امنیتی سوپر سل به گونه ای طراحی شده است که بازی های مود شده را به سرعت پیدا کرده و آنها را بلاک می کند ! سرعت بسیار بالای این امر به گونه ای است که ارزش مود کردن بازی ها را از توسعه دهنده گرفته و توسعه دهنده ترجیح میدهد که دیگر اقدام به مود کردن بازی های این شرکت نگیرد.

بازی هایی همچون بووم بیچ و های دی نیز جز این دسته از بازی های اندرویدی می باشند که بیش از 100 میلیون مخاطب دارند و محدود به انجام بازی به صورت استاندارد می باشند.

امکان اجرای بازی های سوپر سل در کامپیوتر :

سوپرسل بازی های خود را به صورت اختصاصی برای گوشی های موبایلی طراحی می کند ولی به لطفا برنامه نویسان مایکروسافت و امکان نصب بازی های اندروید در ویندوز ، این شرایط متفاوت شده است و میتوان در سیستم های خانگی به راحتی اقدام به نصب و بازی انواع بازی های اندرویدی بگیرید.

برای مثال با استفاده از یک شبیه ساز اندروید همچون نوکس نسخه جدید، که دارای اندروید 7 است ، میتوانید بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید و از انجام آن لذت ببرید .

توجه به میزان رم سیستم و استفاده از نسخه هایی که قابلیت باز کردن بازی های سوپر سل را داشته باشند از جمله مواردی است که در هنگام استفاده از شبیه سازی های اندرویدی باید مورد توجه قرار گیرند.

نتیجه گیری :

به طور کلی با توجه به سیاست های سوپرسل در گسترش بازی ، امکان استفاده از نسخه های جدید در اندرویدهای قدیمی وجود ندارد. از این رو اگر علاقه مند به استفاده از بازی و لذت بردن از قسمت های جدید آن هستید ، می توانید از نسخه های مود شده استفاده کنید با این تفاوت که باید قید کلنز ها را بزنید ! این مورد واقعا چاره ای ندارد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها