|
کدخبر: 251434

رونمایی از محصول جذاب سامسونگ + عکس و قیمت

سامسونگ گلکسی کروم‌بوک ۲ ۳۶۰ را با قیمت ۴۱۹ پوند معرفی کرد .

فناوری رونمایی از محصول جذاب سامسونگ + عکس و قیمت

جدیدترین کروم‌بوک آموزشی سامسونگ تحت عنوان گلکسی کروم‌بوک ۲ ۳۶۰ معرفی شد. این دستگاه در کنفرانس «فناوری و تعلیمات آموزشی بریتانیا» (BETT) از راه رسید و قرار است از تاریخ ۲۶ فروردین با قیمت پایه ۴۱۹ پوند وارد بازار شود.

مدل جدید کروم‌بوک ۳۶۰ با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و پنل TFT به بازار می‌آید و طوری طراحی شده که می‌تواند به تبلت تبدیل شود. تراکم پیکسل در این صفحه ۲۴۳ پیکسل بر هر اینچ و حداکثر روشنایی آن ۳۵۰ نیت است. این محصول از وب‌کم ۷۲۰p بهره می‌برد و در مدل LTE می‌تواند به شبکه‌های مخابراتی وصل شود.

مشخصات فنی گلکسی کروم‌بوک ۲ ۳۶۰

لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید سامسونگ از پردازنده اینتل سلرون N۴۵۰۰ و گرافیک اینتل UHD بهره می‌برد که قادر است تا حدی پاسخگوی نیازهای گرافیکی باشد. همراه این دستگاه ۴ گیگابایت رم LPDDR۴x و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC عرضه می‌شود. درگاه‌های این محصول شامل دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A ۳.۲، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، کارت‌خوان حافظه microSD و یک شکاف امنیتی نانو است.

لپ‌تاپ سامسونگ از باتری ۴۵.۵ وات‌ساعتی برخوردار است که در صورت استفاده مداوم تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد. این دستگاه از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌تواند به اینترنت سریع ۶ گیگاهرتزی دسترسی داشته باشد. همان‌طور که گفتیم، نسخه ۴G LTE هم برای سایر موقعیت‌ها اینترنت را در اختیار کاربران این دستگاه قرار می‌دهد.

وزن این دستگاه ۱.۲۸ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۶.۹ میلی‌متر است. این کروم‌بوک از دو بلندگوی ۱.۵ واتی استفاده می‌کند و امنیت آن با تراشه H۱ گوگل تضمین می‌شود.

گلکسی کروم‌بوک ۲ ۳۶۰ در مدل وای فای با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۱۹ پوند و در مدل LTE با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۹۹ پوند به دست کاربران می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها