|
کدخبر: 245823

رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ + عکس

کاربران می‌توانند جدیدترین لپ‌تاپ سامسونگ را در نسخه‌های مختلف با ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR۵ بخرند.

فناوری رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ + عکس

سامسونگ در رویدادش برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۲ پرو را معرفی کرد که در نسخه استاندارد و ۳۶۰ روانه بازار می‌شوند. گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ در دو نسخه با نمایشگر ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی لمسی به فروش می‌رسد.

این لپ‌تاپ‌ در هر دو مدل مشخصات فنی تقریبا مشابهی دارد، هرچند با وزن و ضخامت متفاوتی هم روبه‌رو هستیم.

مشخصات گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

این لپ‌تاپ در هردو نسخه همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، نمایشگرش کاملا می‌چرخد و امکان استفاده از آن به حالت تبلت هم وجود دارد. سامسونگ برای هردو مدل از نمایشگر سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده کرده و آن‌ها را به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل مجهز کرده است.

از ویژگی‌های مشابه این محصولات شروع می‌کنیم. سامسونگ این لپ‌تاپ‌ها را با سیستم عامل پیش فرض ویندوز ۱۱ روانه بازار می‌کند و خریداران می‌توانند آن‌ها را با یکی از پردازنده‌های Core i۵ یا Core i۷ شرکت اینتل سفارش دهند. در تمام این مدل‌ها با گرافیک مجمتع Iris Xe اینتل روبه‌رو هستیم.

کاربران می‌توانند جدیدترین لپ‌تاپ سامسونگ را در نسخه‌های مختلف با ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR۵ بخرند. این محصولات همچنین با ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD به فروش می‌رسند.

سامسونگ برای این لپ‌تاپ در هردو مدل از وبکم فول اچ‌دی استفاده کرده، درون دکمه پاور سنسور اثر انگشت قرار داده و یک پورت تاندربولت ۴ به همراه دو پورت USB Type-C، هدفون/میکروفن و درگاه کارت حافظه درنظر گرفته است. گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ همچنین در هردو مدل از شارژر ۶۵ واتی USB-C بهره می‌برد.

به سراغ تفاوت‌ها می‌رویم. یکی از مدل‌ها به نمایشگر ۱۳.۳ اینچی مجهز شده که حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت دارد. سامسونگ برای این محصولات از اسپیکر استریو با تنظیم AKG و پشتیبانی از دالبی اتموس استفاده کرده، اما حداکثر توان در مدل ۱۳.۳ اینچی به ۴ وات و برای مدل ۱۵.۶ اینچی به ۵ وات می‌رسد.

یکی دیگر از تفاوت‌ها مسلما ابعاد و وزن این محصولات است. گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ در نسخه ۱۳.۳ اینچی ابعادی برابر ۳۰۲.۵ در ۲۰۲ در ۱۱.۵ میلی‌متر دارد و وزنش به ۱.۰۴ کیلوگرم می‌رسد. مدل ۱۵.۶ اینچی ابعادی برابر ۳۵۴.۸۵ در ۲۲۷.۹۷ در ۱۱.۹ میلی‌متر و وزن ۱.۴۱ کیلوگرم دارد. باتری این محصولات هم به ترتیب ۶۳ و ۶۸ وات ساعتی است.

قیمت گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

این محصول سامسونگ در نسخه پایه ۱۳.۳ اینچی با پردازنده Core i۵، رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲۹۹ یورو قیمت دارد. بالاترین نسخه آن با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و پردازنده Core i۷ با قیمت ۱۸۹۹ یورو فروخته می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها