|
کدخبر: 250029

تفاوت طراحی سایت اختصاصی با قالب آماده، کدام یک بهتر است؟

تفاوت طراحی سایت اختصاصی با قالب آماده، کدام یک بهتر است؟

در عصر حاضر مهارت طراحی سایت، بسیار گسترده شده است و بسیاری از افراد و برنامه نویسان با خلاقیت خود می‌توانند به پیشرفت‌های زیادی در این زمینه برسند. معمولا به علت آشنا نبودن افراد به این عرصه سوالات بسیار زیادی برای آنها پیش خواهد آمد. یکی از این سوالات پیش آمده در زمینه‌ طراحی سایت این است که در طراحی سایت استفاده از قالب آماده بهتر است یا قالب اختصاصی  تفاوت این دو قالب در چیست؟

ما در این مطلب قصد داریم تمامی مزایا و معایب قالب اختصاصی و قالب آماده را برای شما شرح دهیم و در انتها این دو قالب را با هم برای برطرف شدن ابهام شما در این زمینه به‌طور کامل قیاس کنیم، پس با ما همراه باشید.

انواع روش‌های طراحی سایت:‌

قبل از مقایسه‌ی مزایا و معایب این دو قالب بهتر است درباره‌ طراحی سایت اطلاعاتی داشته باشید.

در حالت کلی طراحی سایت به دو روش امکان‌پذیر است،‌ که روش اول طراحی سایت به کمک قالب آماده و روش دیگر طراحی سایت به کمک قالب اختصاصی یا همان طراحی سایت اختصاصی است، که این طراحی به کمک سیستم مدیریت محتوا انجام می‌شود. از این سیستم مدیریت محتوا، نرم افزارهایی هستند که تحت وب بوده و به کمک آن‌ها می‌توان سایت های مختلفی را طراحی کرد.

جزییات کامل طراحی سایت اختصاصی را در صفحه ( https://jobteam.ir/ProductUser/158-dedicated-website-design) ببینید.

طراحی سایت با قالب آماده:

 در حالت کلی قالب آماده همان وب‌سایت‌های پیش ساخته هستند که برای نصب آن‌ها بر‌روی هاست تنها به چند دقیقه زمان لازم است،‌ و پس از نصب شما می‌توانید در عرض چند ساعت محتوای مورد نظر خود را روی آن ها قرار داده و به راحتی صاحب یک سایت شوید، توجه داشته باشید که این قالب‌ها بسیار ارزان قیمت بوده و برای استفاده از این قالب های آماده احتیاج به تخصص و مهارت ویژه ای نیست.

مزایای استفاده از قالب آماده:

این قالب‌های آماده انواع مختلفی دارند و افراد می‌توانند با توجه به هدف خود، قالب مورد نظر را روی هاست نصب کنند. یکی از مزایای استفاده از قالب آماده صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی طراحان سایت است. اکثر شرکت‌های تازه کار با قالب‌های آماده،کار وب سایت خود را آغاز می‌کنند،تا به مرور زمان یک سایت با قالب اختصاصی طراحی کنند.  قالب‌های آماده تقریبا با تمامی مرورگرها سازگار هستند و با توجه به استانداردهای طراحی ساخته شده آمد و بسیار استاندارد هستند.

شما با کمک مشاور طراحی سایت یک شرکت معتبر می‌توانید قالب دلخواه خود را بر روی هاست نصب کنید.

معایب طراحی سایت با قالب اماده

  • ‌توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید هیچ‌گونه تغییری در قالب آماده ایجاد کنید، و قادر به ویرایش این قالب نخواهید بود.
  • یکی از معایب استفاده از قالب آماده، تکراری بودن آن است، زیرا قالب‌های آماده در اینترنت مشابه های زیادی داشته، که این مورد برای کاربران جالب نخواهد بود.
  • توجه داشته باشید که قالب‌های آماده امنیت بسیار پایینی دارند، و سرعت لود شدن آن‌ها نیز بسیار پایین است.

طراحی سایت با قالب آماده

طراحی سایت با قالب اختصاصی:

این قالب‌های اختصاصی با توجه به نیاز و سلیقه ی صاحبان سایت طراحی خواهند شد و قالب طراحی شده بر اساس برند شما خواهد بود.

قالب‌های اختصاصی در ابتدا طراحی خواهند شد،سپس به کد تبدیل خواهند شد که همین مسئله باعث خواهد شد که امکان ویرایش وجود داشته باشد.

با طراحی سایت‌های اختصاصی هرگز مشابه وب سایت خود را نخواهید دید،اما توجه داشته باشید که طراحی قالب های اختصاصی نیازمند افراد متخصص بوده و افراد و طراحان غیر حرفه ای قادر نخواهند بود این قالب‌ها را طراحی کنند.

البته طبق گفته‌های بالا لازم است بگوییم که طراحی سایت نیازمند افراد متخصص و ماهر در این زمینه بوده است تا بتواند طبق خواسته شما سایت مدنظرتان را طراحی کنند یا در صورت انتخاب قالب‌های آماده تمامی سفارش سازی را به طور کامل انجام دهند، همچنین شما می‌توانید با کمک مشاوره طراحی سایت از شرکت‌های معتبر و مطمئن این کار را به راحتی انجام دهید.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

  • یکی از مزایای قالب‌های اختصاصی توجه به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است.
  • در قالب‌های اختصاصی توجه بسیار ویژه ای به امنیت شده است،و وب‌سایت های طراحی شده با قالب‌های اختصاصی امنیت بسیار بالایی دارند.
  • یکی دیگر از مزایای این قالب امکان ویرایش آن است که باعث رشد کاربران سایت خواهد شد.
  • قالب‌های اختصاصی ظاهری بسیار جذاب دارند.

معایب طراحی سایت با قالب اختصاصی

  • قالب‌های اختصاصی نیازمند زمان زیادی برای طراحی هستند.
  • یکی از معایب این قالب‌ها بالا بودن هزینه است.

تفاوت طراحی سایت‌های اختصاصی با قالب آماده

توجه داشته باشبد که برخلاف اسم قالب‌های آماده تمامی قسمت های آنها آماده ما بوده و بعد از تهیه این قالب‌ها باید سفارشی سازی را انجام دهید اما قالب‌های اختصاصی از ابتدا متناسب با کار ما طراحی شده‌اند، همچنین قالب‌های آماده کدهای مخرب دارند اما در قالب‌های اختصاصی این مورد دیده نخواهد شد در نهایت باید گفته شود که انتخاب بهترین قالب بستگی به نیاز شما خواهد داشت، اگر زمان کافی دارید و قادر به پرداخت هزینه خواهید بود از سایت‌های اختصاصی استفاده کنید و در صورت نداشتن فرصت کافی قالب‌های آماده گزینه بهتری برای شما هستند.

سخن آخر

ما در مطلب بالا شما را با طراحی سایت‌ اختصاصی و قالب آماده به طور کامل آشنا کرده‌ایم و تفاوت قالب‌های اختصاصی با قالب‌های آماده را به طور کامل برای شما شرح داده‌ایم توجه داشته باشید یادگیری تمامی اصول این دو قالب اماده و اختصاصی نیازمند برنامه نویسان حرفه‌ای و متخصص است تا به طور کامل شما بتوانید با مهارت آموخته شده اقدام به طراحی سایت کرده و به درآمد برسید. پیشنهاد ما به شما برای یادگیری استفاده از سایت جاب تیم و کمک گرفتن از تمامی نیروهای متخصص این مجموعه است، شما با پرداخت هزینه بسیار مناسب در مدت زمان کوتاهی تمام اصول برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت این مجموعه تمام اصول برنامه نویسی را برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه‌ایی نیاز دارید به شما آموزش خواهد داد. همچنین شما می‌توانید با ارتباط مستقیم مشاورین جاب تیم تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها