|
کدخبر: 242899

نحوه راه اندازی و سفارش سایت فروشگاهی چگونه است؟

در این روزها که تکنولوژی پیشرفت کرده است و خیلی از کسب و کارها در فضای مجازی نیز مشغول به فعالیت هستند.

در این روزها که تکنولوژی پیشرفت کرده است و خیلی از کسب و کارها در فضای مجازی نیز مشغول به فعالیت هستند خیلی از فروشگاه های که به صورت فیزیکی و یا حتی به صورتی آنلاین در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند به دنبال سفارش سایت فروشگاهی هستند و در تلاش هستند که بهترین نتیجه را نیز از این سایت ها دریافت کنند. مجموعه طراحی سایت iransite یکی از معتبر ترین مجموعه های طراحی وب سایت فروشگاهی می باشد. به همین منظور شما باید بدانید که کدام مجموعه در این زمینه فعالیت های مناسبی داشته است و برای نگهداری سایت تان، چه اقداماتی باید انجام بدهید.

سایت-فروشگاهی-۱

نحوه سفارش سایت فروشگاهی به این صورت می باشد که شما در ابتدا نمونه کارهای یک مجموعه طراحی سایت iransite را مشاهده می کنید و بعد از انتخاب یک یا چندین نمونه کار به شرکت طراحی سایت اعلام می کنید و درخواست خودتان را ثبت می کنید و از آن ها برای طراحی سایت خودتان مشاوره دریافت می کنید . سپس باید تمامی امکاناتی که سایت شما باید داشته باشد را به مجموعه اعلام می کنید. شما باید نوع چیدمان، ساختار، ویژگی ها، اهداف سایت، نوع کاربرد سایت و به طور کلی همه اطلاعات راجب وب سایت را به شرکت طراح اعلام نمائید.

امکانات ضروری برای سفارش سایت فروشگاهی

زمانی که می خواهید یک وب سایت فروشگاهی سفارش بدهید باید تمامی درخواست ها و خدماتی که مورد نیازتان می باشد را اعلام کنید تا طراح سایت برای شما در سایت اعمال کند. اما بعضی از این امکانات برای سفارش سایت فروشگاهی ضروری هستند . مانند:

۱-رعایت اصول استاندارد سئوی جهانی در طراحی سایت

۲-طراحی یک منوی گسترده با زیر منوها و دسته بندی های مشخص

۳-ایجاد اسلایدر در صفحه اصلی سایت که مشابه ویترین فروشگاه شماست

۴-ایجاد سیستمی برای ورود و خروج مشتریان سایت

۵-ایجاد بخش مدیریت کاربران سایت

۶-ارائه محصولات سایت در چند مجموعه و دسته بندی های مشخص

۷-امکان وارد کردن چند تصویر برای هر محصول برای آشنایی بیشتر کاربران

۸مدیریت بخش وارد کردن محصولات شامل درج محصول، تغییر قیمت، امکان موجود بودن یا نبودن محصول و غیره

۹-ارائه توضیحات مشخص برای هر محصول

۱۰-نمایش دادن محصولات ویژه سایت، محصولات پرفروش سایت و محصولات جدیدتر

۱۱-سیستم محاسبه کننده قیمت محصولات با توجه به میزان مالیات محصول و …

۱۲-نمایش بخش ارائه توضیحات فنی برای هر محصول

۱۳-ارائه سیستم مقایسه کیفیت محصول های مشابه

۱۴-بخش سفارش کالا و پشتیبانی آن

۱۵-قابلیت اتصال به درگاه های بانکی

۱۶-امکان اشتراک گذاری محصولات در سایت شبکه های مجازی

۱۷-امکان ذخیره کردن بانک اطلاعات مشتریان و مبحث ایمیل مارکتینگ

۱۸-تناسب بین فضای هاست سایت و محصولات فروشگاه

سایت-فروشگاهی-۲

این امکانات ، خدماتی می باشد که هر مجموعه ای مانند iransite  برای طراحی سایت خود باید بتواند آن را به مشتری خود ارائه بدهد تا مشتری نیز بتواند یک سایت کارآمد برای محصولات و فروش آنلاین خود داشته باشد.

نگهداری سایت چگونه است؟

برای این که شما بتوانید وب سایت خودتان را همیشه آپدیت نگه بدارید باید یک سری نکات را رعایت کنید. نگهداری سایت شامل هزینه و وقت می شود . در صورتی که شما نمی توانید وقت کافی را برای نگهداری سایت خودتان بگذارید بهتر است که این کار را به یک شرکت معتبر یا یک فرد متخصص بسپارید. در ادامه بهترین نکات برای فعالی نگهداشتن یک سایت را به شما اعلام می کنیم. هر چند وقت یک بار سعی کنید که لینک های سایت تان را چک کنید یعین این که تمامی لینک های داخلی و خارجی سایت را چک کرده تا در صورتی که یکی از لینک ها خراب شده بود آن را اصلاح کنید. هم چنین حذف لینک های اسپم سایت یکی از روش های نگهداری سایت می باشد.

گاهی سرور ها ممکن است رفتار عجیب داشته باشند، اگر شما به منابع خارج از سایت خود متصل هستید، مثلا برای هر نوع اطلاعات، تصاویر و غیره. اطمینان حاصل کنید که پیوند ها به منابع خارجی خراب، جا به جا، حذف نشده باشند. یا حتی ممکن است فعالیت آن ها با یک خطای کامپیوتری متوقف شده باشد. همچنین برای چک کردن لینک ها می توانید از نرم افزار های رایگانی چون W3C Link Checker سود ببرید.

به روز رسانی محتوا یکی دیگر از روش های نگهداری سایت می باشد با این روش شما باید بهترین اطلاعات و به روزترین اطلاعات را در اختیار کاربران قرار بدهید و هر ازگاهی نیز اطلاعات سایت خودتان را آپدیت کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در هنگام ثبت سفارش سایت فروشگاهی خود می توانید درخواست پشتیبانی سایت را نیز داشته باشید اما برای این کار باید هزینه جداگانه ای به شرکت طراح سایت بپردازید. یکی دیگر از عوامل مهم در نگهداری سایت داشتن یک وب سایت با سرعت خوب می باشد به این دلیل که افرادی که می خواهند وارد سایت شما شوند در صورتی که با یک سایت کند روبروی شوند سریعا از آن سایت خارج می شوند.

فروشگاه-اینترنتی-۳

در این مقاله در مورد این که نحوه سفارش سایت فروشگاهی چگونه می باشد و برای اینکه بتوانید نگهداری سایت را یاد بگیرید چه باید انجام بدهید آموزش های لازم را ثبت نموده ایم. هم چنین پیشنهاد می کنیم که برای سفارش طراحی یک سایت حتما به مجموعه ایران سایت به آدرس اینترنتی iransite.com مراجعه کنید. iransite یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه های طراحی وب سایت های فروشگاهی می باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها