|
کدخبر: 246831

اشتباهی که خیلی‌ها در مورد خرید گوشی می‌کنند!

در خرید گوشی های هوشمند علاوه بر یافتن نمایندگی رسمی (که برای اطمینان از اصل بودن و ارائه بهترین خدمات اهمیت دارند) مسائل دیگری نیز در اولویت خریداران قرار می‌گیرند تا آنان در انتخاب گوشی با مشکلی روبه‌رو نشوند.

با توجه به وجود نمایندگی معتبر شیائومی و محبوبیت این نام تجاری در میان ایرانیان، تسک میران نکاتی را که در خرید گوشی شیائومی کمک کننده هستند، مشخص ساخته تا بهترین خرید توسط مشتری انجام پذیرد.

خرید-گوشی

مدت زمانی که گوشی را همراه خود دارید!

به طور میانگین هر دو سال یک بار بنا بر پیشرفت تکنولوژی و ارائه گوشی ها متنوع، کاربران یک گوشی هوشمند خریداری می‌نمایند. بنابراین برای انتخاب بهترین گوشی باید توجه داشت که این دستگاه قرار است تا مدت ها همراه ما باشد.

شیائومی نیز با طراحی گوشی های گوناگون برای اهداف متفاوت، زمان استفاده از گوشی ها را تا مدت ها افزایش می‌دهد تا علاوه بر قیمت گوشی و گارانتی معتبری که کاربر از نمایندگی های شیائومی در سراسر جهان دریافت می‌نماید، اطمینانی برای دوام نیز داشته باشد.

مشخصات هر گوشی را بررسی نمائید!

اگر اهل خرید آنلاین و اینترنتی هستید، توجه به توضیحاتی که برای گوشی های هوشمند در سایت های معتبر و رسمی قرار داده شده، برای خرید یاری‌رسان می‌باشند.

گوشی

با این مشخصات می‌توانید در کنار اطلاعاتِ سخت افزاری هر یک از گوشی های شیائومی که در سایت تسک میران نوشته شده‌اند، ظاهر، ابعاد، رنگ و وزن هر تلفن را مورد ارزیابی قرار دهید. در نتیجه توجه به ابعاد تلفن همراه برای راحتی بیشتر درحمل و کار با آن، یکی از راه های جلوگیری
از بروز مشکل در خرید گوشی شیائومی است.

گوشی۲

نادیده گرفتن عوامل موثر در دیدنِ یک تصویر؛ بروز مشکل نخست!

نکته دیگر این که عوامل متعددی مانند زاویه تابش نور، تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری و موارد دیگر در تغییر رنگ محصول هنگام تماشای تصاویر تبلیغاتی تلویزیونی، شبکه های مجازی و مجلات موثر هستند که باعث کمی تفاوت تصویر گوشی ها با نمونه واقعی می‌گردند. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، ابتدا نمونه واقعی را در فروشگاه شیائومی قیطریه مشاهده نمائید یا هنگام خرید اینترنتی، تصویر حقیقی آن را در سایت تسک میران بررسی نمائید.

گوشی۳

هدف وسیله را توجیه می‌کند!

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از کاربران برای خرید گوشی شیائومی مرتکب می‌شوند‌، انتخاب گوشی بر اساس قیمت آن است. به این معنا که به جای توجه به کارایی های گوشی هوشمند شیائومی، تنها برای داشتن یک تلفن فوق العاده، بدون در نظر گرفتن هدفشان از خرید گوشی، به سمت برخی از پرچم داران شیائومی که قیمتی بالاتری دارند جذب می‌شوند؛ یا یک گوشی شیائومی انتخاب می‌کنند که ویژگی های آن با وجود ارزان بودن، با هدف و کاربرد خریدار مغایر هستند.

گوشی۴

 

برای مثال فردی میان سال را در نظر بگیرید که ازگوشی هوشمند خود تنها انتظار جست ‌و جو و گذران وقت در پیام رسان واتس اپ، شبکه اجتماعی اینستاگرام و برقراری تماس های روزمره را دارد.

اگر این شخص بدون در نظر گرفتن ویژگی هایی که گوشی های شیائومی دارند، یک گوشی پرچم دار مانند شیائومی می ۱۰ تی پرو(Xiaomi Mo ۱۰T Pro) یا شیائومی می ۱۱ (Xiaomi Mi ۱۱) را خریداری نماید، با استفاده نکردن از ویژگی های برتر و شاخص این گوشی ها، درخرید و کارکرد تناقض ایجاد می‌نماید؛ یا در مقابل اگر شخصی به دلیل کم بودن بودجه برای خرید گوشی مخصوص بازی مانند شیائومی پوکو ایکس ۳ ان اف سی(Xiaomi POCO X۳ NFC) ناچار به خرید گوشی شیائومی با پردازنده ضعیف تر شود، مطمئنا تا زمانی که از آن گوشی استفاده می کند از عملکرد آن در بازی های سنگین ناراضی خواهد بود.

بنابراین برای داشتن خریدی لذت بخش به راهنمای خرید گوشی شیائومی در سایت یا کنار گوشی های فروشگاه تسک میران توجه نمائید.

گارانتی معتبر؛ از اصلی ترین نکات خرید گوشی شیائومی

درست است که خرید گوشی باید بر اساس مقدار پولی که در نظر داریم، انجام پذیرد؛ اما نباید از یاد ببریم که مانند دیگر محصولات هوشمند، گوشی های موبایل نیز ممکن است پس از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشند.

بنابراین گارانتی معتبری که تعمیرات مورد نیاز را پوشش دهد، دیگر یک فاکتور ثانویه در خرید گوشی محسوب نمی‌گردد؛ بلکه باید به عنوان عامل اصلی و ابتدایی، پیش از قیمت گوشی لحاظ شود.

گارانتی معتبر شامل خدمت رسانی همیشگی (حتی پس از اتمام مدت گارانتی) برای کاربران می‌باشد که در مورد گوشی های شیائومی این را به عنوان بهترین خدمات و امکانات درگارانتی شرکت تسک میران می‌توان یافت.

گوشی۵

به نام های تجاری ثابت شده، اطمینان کنید!

شیائومی نشان داده که گوشی های موبایل تنها به چند برند قدیمی تر خلاصه نمی‌شوند. این نام با اضافه کردن روز افزون محصولات و گوشی های هوشمند به لیست تولیدات خود، همگام با تکنولوژی در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد. یکی از این مسیرها بازتولید گوشی های قدیمی چون ردمی ۹ آی

(Xiaomi Redmi ۹i) است که با به روز کردن آن و عرضه با نام جدید شیائومی ردمی ۹ آی اسپرت (Xiaomi Redmi ۹i Sport) ، بار دیگر توانسته میان طرفداران جایگاه خویش را بازیابد.

گوشی۶

توجه داشته باشید که کاربرد هرگوشی با قیمت آن تعریف می‌شود و برای داشتن یک گوشی که در تمام جنبه ها خریدار را آسوده خاطر نماید، باید گارانتی معتبر را همراه خود سازد.

بنابراین برای رسیدن به بهترین انتخاب در میان گوشی های شیائومی، تسک میران شما را با ارائه دقیق ترین اطلاعات و با کیفیت ترین تصاویر، بهترین قیمت و مطلوب ترین خدمات همراهی می‌نماید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها