|
کدخبر: 246235

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ فاش شد + عکس

شیائومی ماه گذشته و در واقع چندین ماه پس از معرفی گوشی های سری ردمی نوت ۱۱ برای بازار چین از آن‌ها برای بازار جهانی نیز رونمایی کرد.

فناوری قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ فاش شد + عکس

در این گزارش ادعا شده که ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G در سه پیکربندی مانند ۶/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۲۵۶ گیگابایت وارد بازار خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این مدل‌ها احتمالا بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. در این گزارش هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات داخلی دستگاه ذکر نشده است.

با این حال، گوشی آینده ردمی از سری نوت ۱۱ اخیرا در کنسول گوگل پلی و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل مشاهده شد. بر اساس آن‌ها فاش شده که این گوشی با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۱۶UG و نام رمز pissarropro در دست ساخت است. همچنین در این اسناد برخی مشخصات کلیدی دستگاه مانند نمایشگر فول اچ‌دی پلاس، تراشه دیمنسیتی ۹۲۰، رم ۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ فاش شده بود.

مشخصات احتمالی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G

بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

روی پنل پشتی آن شاهد ماژول دوربین سه‌گانه‌ای خواهیم بود که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بالای نمایشگر دستگاه نیز شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی یا تماس ویدیویی خواهیم بود.

از جمله مشخصات داخلی دستگاه نیز می‌توان به چیپ دیمنسیتی ۹۲۰، حداکثر ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات اشاره کرد. سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی کلید پاور و رابط کاربری MIUI ۱۳ مبتنی بر اندروید ۱۱ از جمله مشخصات احتمالی این دستگاه هستند.

 

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها