|
کدخبر: 246503

خبر خوب برای این گوشی شیائومی + عکس

شرکت شیائومی امروز آپدیت MIUI ۱۳ بر پایه اندروید ۱۲ را برای گوشی قدرتمند پوکو F۳ منتشر کرد. این آپدیت حجیم برای برخی از کاربران منتشر شده و در آینده برای کاربران بیشتری منتشر خواهد شد.

فناوری خبر خوب برای این گوشی شیائومی + عکس

گوشی پوکو F۳ در بازار کشور ما به اندازه پوکو ایکس ۳ و پوکو ام ۳ مورد توجه قرار نگرفت. با این حال این مدل، یکی از بهترین گوشی‌های معرفی شده توسط شرکت شیائومی از برند پوکو در سال‌های اخیر بود. شیائومی حالا پس از کمی تاخیر، آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI ۱۳ را برای این گوشی قدرتمند پوکو منتشر کرده است.

آپدیت اندروید ۱۲ گوشی پوکو F۳ شیائومی

همان طور که اعلام کردیم، هنوز این آپدیت برای تمام کاربران این گوشی منتشر نشده است. کاربران اروپایی گوشی پوکو F۳ به تازگی اعلام کرده‌اند این بروزرسانی را در مرحله بتا دریافت کرده‌اند. آپدیت اندروید ۱۲ و MIUi ۱۳  گوشی پوکو اف ۳ در حال حاضر در مرحله pilot tester است و احتمالا در روزهای آینده، این آپدیت به صورت گسترده‌تری برای کاربران منتشر شود. البته این در صورتی است که مشکلی در این بروزرسانی بزرگ وجود نداشته باشد.

آپدیت اندروید ۱۲ شیائومی

آپدیت MIUi ۱۳ و اندروید ۱۲ گوشی پوکو F۳ تغییرات زیادی را در خود جای داده است. همان طور که در برگه تغییرات این بروزرسانی اعلام شده، آپدیت جدید گوشی پوکو اف ۳ به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها را در حالت شناور، به صورت مستقیم از اسلاید بار باز کنند. دسترسی به برنامه‌های گوشی روان‌تر شده و طبق بررسی‌های صورت گرفته، آخرین نسخه از رابط کاربری گوشی‌های شیائومی، روان‌ترین نسخه منتشر شده تا به امروز نیز هست. این آپدیت به گوشی کمک می‌کند استفاده بهتری از منابع داشته باشد و در نتیجه، کاربران شاهد لگ و کندی کمتری باشند.

آپدیت اندروید ۱۲ گوشی پوکو F۳ شیائومی با شماره فریمور V۱۳.۰.۳.۰.SKHEUXM در نسخه اروپایی این مدل شناخته می‌شود. این بروزرسانی یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های این گوشی است و طبق گزارش‌های منتشر شده، حجمی حدود ۳.۲ گیگابایت دارد. با توجه به این مورد، پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از اینترنت وای‌فای برای دریافت این بروزرسانی استفاده کنید.

انتشار آپدیت جدید پوکو اف ۳

با این که هنوز این آپدیت فقط برای کاربران اروپایی منتشر شده اما می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر، به بخش تنظیمات گوشی پوکو F۳ بروید و انتشار آپدیت اندروید ۱۲ را بررسی کنید. پس از رفتن به بخش تنظیمات، باید وارد بخش Software update شوید و روی گزینه Download and Install کلیک کنید.

با این حال امکان دریافت دستی آپدیت و نصب آن به صورت فلش زدن گوشی هم وجود دارد. اما با توجه به خطرات این روش، پیشنهاد می‌کنیم تا انتشار رسمی این آپدیت به صورت OTA، منتظر بمانید. انتشار چنین آپدیت‌هایی معمولا بین چند روز تا چندین هفته زمان می‌برد پس در صورت عدم انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی Poco F۳ شما، جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها