|
کدخبر: 240496

۳ دلیل مهم برای یادگیری فتوشاپ به صورت غیرحضوری

شاید در گذشته کامپیوتر و یا یادگیری نرم‌افزارهایش اهمیت چندان زیادی برای کسی نداشت. اما به مرور زمان و با پیشرفت علم و فناوری و فراگیر شدن رایانه‌ّها در خانه، ادارات، سازمان‌ها و... باعث شد تا همه چیز تغییر پیدا کند. به همین دلیل امروزه یادگیری برخی نرم‌افزارها می‌تواند بسیار مهم بوده و حتی به عنوان یک تخصص برای افراد به شمار بیاید. یکی از این موارد آموزش فتوشاپ است که امروزه افراد زیادی را به سمت خودش جذب کرده است. یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ نه تنها یک تخصص به شمار می‌آید، بلکه می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای افراد مختلف داشته باشد. چرا که تقریبا هیچ کاری در زمینه ویرایش عکس و یا طراحی حرفه‌ای گرافیک وجود ندارد که نتوان آن را به وسیله فتوشاپ انجام داد!

بدون شک، شما هم به خوبی می‌دانید که این نرم‌افزار قدرتمند چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و حتما در فضای مجازی تصاویر گرافیکی باورنکردنی را دیده‌اید که توسط فتوشاپ طراحی شده باشند. اگر شما هم به خلق چنین تصاویری علاقه زیادی داشته باشید، می‌توانید از طریق شرکت در دوره‌های آموزش فتوشاپ به چنین اهدافی برسید. کار کردن با نرم‌افزار فتوشاپ کار سختی نیست، فقط کافیست که با فضای کلی و همچنین جزئیات آن آشنا باشید. چرا که به واسطه این کار، قادر خواهید بود تمام طرح‌ها و ایده‌هایی که در ذهنتان دارید را به وسیله‌ی ابزارهای خارق‌العاده‌ی فتوشاپ خلق کرده و آن‌ها را از دنیای تخیل‌تان به واقعیت تبدیل کنید.

نقش فتوشاپ در دنیای گرافیک

در واقع، برای حرفه‌ای شدن در طراحی گرافیک، باید حتما آموزش فتوشاپ به صورت حرفه‌ای را سپری کرده باشید. هیچ موفقیتی به طور شانسی اتفاق نمی‌افتد و کسب کردن تخصص در هر زمینه‌ای نیاز به دانش و مهارت کافی دارد. برای این کار شما باید حتما مطالب کاملا حرفه‌ای و مهم را از طریق دوره‌های تخصصی آموزش فتوشاپ یاد بگیرید. پس از آن، خودتان هم متوجه خواهید شد که حتی سخت‌ترین نرم‌افزارها دیگر هیچ وجهه مبهمی برایتان نداشته و می‌توانید به راحتی با آن‌ها کار کنید. این موضوع در مورد نرم‌افزار فتوشاپ هم صدق می‌کند و اگر کاملا اصولی به این قضیه نگاه کنید و در صدد آموزش گرافیک و مباحث طراحی باشید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای خواهید شد.

ممکن است شما هم علاقه‌ی زیادی به یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ و یا آموزش گرافیک داشته باشید، اما بنا به دلایل مختلفی هرگز سراغ علاقه‌تان نروید. افراد زیادی نه زمان کافی برای مراجعه به مراکز آموزشی را دارند و نه حوصله‌اش را! چرا که با وضع فعلی ترافیک سنگین، شلوغی و تردد در شرایط خطرناک کرونایی، آلودگی هوا و... ممکن است این کار برایمان بسیار سخت باشد. اما قرار نیست همیشه به روش قدیمی برای یادگیری تخصصی اقدام کنیم! چرا که می‌توانیم از طریق روش‌های غیرحضوری در دوره‌های آموزش فتوشاپ شرکت کنیم. آموزش غیرحضوری مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه این مطلب به 3 مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

دلایل یادگیری و اهمیت آموزش فتوشاپ

اولین دلیل مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد، بهره‌مند شدن از تمرکز بیشتر در محیط خانه است. همگی به خوبی می‌دانیم که محیط اکثر خانه‌هایمان برای یادگیری بسیار مطلوب است. چرا که می‌توانیم در محیط اتاق خودمان، به دور از سر و صدا و در فضایی کاملا امن مشغول یادگیری مهارت‌های موردعلاقه‌مان باشیم. این در حالیست که اگر بخواهیم همین کار را به صورت حضوری و در آموزشگاه‌ها انجام بدهیم، باید سر و صدا، سوالات دیگر شرکت‌کنندگان، داشتن ماسک و... را تحمل کنیم. دست آخر، بسیار خسته به خانه باز خواهیم گشت و اکثر مطالبی که مدرس در کلاس حضوری تدریس کرده است را به یاد نخواهیم آورد! اما با آموزش فتوشاپ در خانه به صورت غیرحضوری و با استفاده از تماشای ویدئوهایی که در اختیارمان قرار دارد، هرگز چنین اتفاق‌هایی نخواهد افتاد. 

دومین دلیل بسیار مهم، داشتن فرصت بیشتر برای تمرین و تکرار است. زمانی که ما در یک کلاس حضوری شرکت کنیم، برای تدریس و یادگیری مطالب همیشه یک ضرب‌الاجل وجود خواهد داشت. چرا که هر موسسه‌ای برنامه‌ریزی خاص خودش را دارد و باید دقیقا طبق همان برنامه عمل کند. در نتیجه، شما به جای این که روی یادگیری مطالب تمرکز کنید، فقط به فکر قبول شدن و یا پاس کردن آن دوره‌ خواهید بود. طبیعیست که چنین روشی نمی‌تواند چندان مفید باشد. اما با شرکت در دوره‌های آموزش فتوشاپ کافه آرتک، ویدئوهای بسیار مفیدی را دریافت خواهید کرد که تمام مطالب به صورت منظم برایتان تدریس خواهد شد. سپس، زمان زیادی برای تماشای دروس و تمرین آن‌ّها خواهید داشت که می‌تواند برایان بسیار عالی و مفید باشد.

دلیل سوم برای شرکت در دوره‌های غیرحضوری آموزش فتوشاپ، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. زمانی که شما در خانه‌تان توسط ویدئوهای آموزشی کافه آرتک آموزش گرافیک و فتوشاپ را یاد بگیرید دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان برای رفت و آمد نخواهید داشت. می‌توانید هزینه رفت و آمدتان را صرفه‌جویی کرده و زمانی که قرار است برای تردد از دست بدهید را صرف تمرین بیشتر بکنید. بدین معنا که تمام دروس تدریس شده توسط ویدئوهای آموزشی کافه آرتک، نیاز به زمان زیادی برای تمرین کردن دارند. در نتیجه، می‌توانید زمان قابل توجهی را صرف تمرین‌های بسیار مفید کرده و مهارتتان را بالاتر ببرید.

بهترین راهکار؛ آموزش تخصصی فتوشاپ

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و مرسوم‌تر شدن نقش اینترنت در زندگی همه‌مان، آموزش غیرحضوری هم بسیار پررنگ‌تر شده است. به همین دلیل، شما برای یادگیری مهارتی مانند آموزش فتوشاپ، نیازی به صرف زمان و هزینه بیشتر برای رفت‌و‌آمد و یا شهریه بسیار سنگین ترم‌های متعدد آموزشگاهی نخواهید داشت. فقط کافیست که در یک دوره اصولی و حرفه‌ای مانند دوره‌های آموزش فتوشاپ کافه آرتک شرکت کنید تا هم هزینه‌ی زیادی را صرفه‌جویی کنید و هم بتوانید از بهترین مطالبی که توسط مجرب‌ترین اساتید کافه آرتک تدریس شده است هم نهایت استفاده را بکنید. سپس، خودتان متوجه پیشرفت‌های بسیار زیادی در کار کردن با فتوشاپ خواهید شد.

اگر تا اینجا، این مطلب را با دقت خوانده باشید، حتم داریم که شما هم هدف بزرگی در سر دارید. البته یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند دلایل بسیار متنوعی داشته باشد. یعنی بسیاری از افراد ممکن است فقط بنا به دلایل و علایق شخصی سراغ دوره‌های آموزش فتوشاپ بروند و برخی دیگر، به عنوان یک تخصص و یا شغل موردعلاقه‌شان در پی آموزش فتوشاپ باشند. در هر صورت، باید بدانید که برای این کار شما نیاز به یادگیری مباحث تخصصی خواهید داشت. برای چنین هدفی هم باید حتما در دوره‌های کاملا مفید و کارآمد شرکت کنید، تا بتوانید با بهترین و کاربردی‌ترین مباحث آموزش فتوشاپ آشنا شوید. در غیر این صورت، مدت‌زمانی که قرار است به اهدافتان برسید، طولانی‌تر خواهد شد.

در دوره‌های غیرحضوری آموزش فتوشاپ در کافه آرتک، مطالب کاملا تخصصی، حرفه‌ای و کاربردی برایتان تدریس خواهد شد. چرا که شما نیازی به مطالب تکراری و یا مواردی که به احتمال زیاد آن‌ها را می‌دانید، نخواهید داشت. به همین دلیل هم می‌توانید در کمترین زمان ممکن شاهد پیشرفت‌های بسیار زیاد با شرکت در دوره‌های آموزش فتوشاپ کافه آرتک باشید. چرا که دقیقا مطالبی که به آن‌ها نیاز دارید برایتان تدریس خواهد شد. با استفاده از این مطالب بسیار مفید قادر خواهید بود به اهداف مهم خودتان در یادگیری فتوشاپ برسید. فراموش نکنید که شما برای حرفه‌ای شدن در هر مهارتی فقط نیاز به دو اصل بسیار مهم خواهید داشت:‌ 1. آموزش اصولی و درست، 2. تمرین و تکرار.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها