|
کدخبر: 195695

اختصاصی گسترش نیوز:

بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۱

اگرچه گشت و گذار در وب یا تماشای فیلم می تواند بی ضرر به نظر برسد، اما خطرات پنهان زیادی کامپیوتر شما را تهدید می کند. به همین دلیل همه به آنتی ویروس قوی نیاز دارند تا از داده های خود محافظت کنند.

فناوری بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۱

انتخاب بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای یک دستگاه به معنای یافتن نرم افزاری است که رایانه شما را ایمن نگه دارد، منابع سیستم زیادی را اشغال نکند، استفاده از آن آسان باشد و تا زمانی که به آن احتیاج ندارید دور از دسترس نباشد. 

انواع مختلفی از نرم افزارهای مخرب، که گاهی به عنوان بدافزار شناخته می شوند، می توانند برای نظارت بر کارهای آنلاین شما و شاید سرقت اطلاعات شخصی شما مورد استفاده قرار گیرند. انواع خاصی از بدافزارها که هکرها از آنها استفاده می کنند مرتباً تغییر می کنند. این بدافزارها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ویروس هایی که نرم افزار رایانه شما را به روش های مضر تغییر می دهند
  • Adware ، که باعث می شود تبلیغات مزاحم بر روی صفحه شما ظاهر شود
  • نرم افزارهای جاسوسی، از طریق آنها کسی می تواند فعالیت های محاسباتی شما را زیر نظر داشته باشد
  • باج افزار، که می تواند کامپیوتر شما را قفل و غیرقابل استفاده کند و تا زمانی که مبلغ درخواستی را پرداخت نکنید، قفل بماند
  • کرم ها، قطعاتی از کد نرم افزاری هستند که می توانند از رایانه ای به کامپیوتر دیگر پخش شوند

هکرها از ترفندهای دیگر نیز استفاده می کنند. یکی از تکنیک های رایج "فیشینگ" نام دارد که در آن شخصی سعی می کند شما را فریب دهد تا از یک وب سایت جعلی که مانند وب سایت بانک شما است، برای سرقت اطلاعات شخصی شما استفاده کند.

خبر خوب این است که نرم افزار آنتی ویروس می تواند از شما و رایانه شما در برابر این و سایر تهدیدها محافظت کند. نرم افزار آنتی ویروس هنگام وب گردی، ارسال ایمیل، پخش فیلم، یا انجام هر کار دیگری به صورت آنلاین، اطلاعات و فایل های روی رایانه شما را اسکن می کند. این نرم افزار به شما هشدار می دهد که بر روی وب سایت یا فایلی که ممکن است تهدید کننده باشد کلیک نکنید. علاوه بر این، اگر بطور تصادفی بدافزار را در رایانه خود بارگیری کنی ، نرم افزار آنتی ویروس سعی می کند قبل از ایجاد آسیب آن را قرنطینه و حذف کند.

Norton ۳۶۰ با LifeLock Select

قیمت: ۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان

سیستم عامل: ویندوز ۱۰ به علاوه MacOS ، Android ، iOS

بهترین-انتی-ویروس۱

NortonLifeLock از AV-Test ، AV Comparatives و SE Labs برای تشخیص ویروس و بدافزار نمرات بالایی کسب کرده است. با Norton ۳۶۰ از امنیت تلفن همراه در رایانه ها، دستگاه های Mac ، دستگاه های Android ، iPhone و iPad مطمئن می شوید. این مجموعه امنیتی علاوه بر بدافزار و حفاظت از ویروس برای رایانه و دستگاه تلفن همراه شما ، ۱۰۰ گیگابایت پشتیبان از ذخیره سازی ابر، ابزارهای مرور ایمنی، VPN امن، مدیر رمز عبو ، کنترل والدین و هشدار سرقت هویت LifeLock و هشدار تقلب را هم دارد.

نسخه رایگان آنتی ویروس Bitdefender

سیستم عامل: ویندوز ۱۰ به علاوه MacOS ، Android ، iOS

بهترین-انتی-ویروس۲

اگر می خواهید در تامین امنیت رایانه خود بدون هزینه از کیف پول خود قدمی بردارید، نرم افزار آنتی ویروس رایگان Bitdefender برای شما عالی است. نرم افزار امنیتی ویندوز نظارت بر ویروس ها، بدافزارها، جاسوس افزارها و حفاظت از باج افزارها را ارائه می دهد. نصب Bitdefender Antivirus Free Edition به راحتی انجا می شود و حفاظتی که این محصول آنتی ویروس ارائه می دهد محکم است. نرم افزار آنتی ویروس Bitdefender به طور مداوم نمرات بالایی را برای حفاظت از آنتی ویروس و قابلیت استفاده از آزمایشگاه تست مستقل AV-Test کسب کرده است. مجموعه آنتی ویروس اشتراک به شما امکان می دهد تا از دستگاه های (Windows ، MacOS ، iOS و Android) محافظت کنید.

Malwarebytes

سیستم عامل ها: ویندوز ۱۰ به علاوه MacOS ، اندروید

دارای نسخه رایگان

بهترین-انتی-ویروس۳

Malwarebytes نرم افزار امنیتی است که می تواند خیال کاربران را از بابت به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه خود، راحت کند و با قدرت در برابر فاش شدن اطلاعات آنها بایستد و امنیت سیستم را تامین نماید. نرم افزار Malwarebytes Premium با شیوه های صحیح و عالی خود به شناسایی و از بین بردن انواع malware می پردازد. تکنولوژی های خاص به کار رفته در این نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای نا خواسته و مخرب، به نحوی می باشند که یافتن، از بین بردن و پیشگیری در آن بسیار سریع و با دقت می باشد. برنامه تمامی فرآیند های سیستم را لیست میکند و آنها که مشکوک و آلوده هستند را قبل از آنکه اجرا شوند، از بین خواهد برد. از ویژگی های مطلوب دیگر نرم افزار Malwarebytes سرعت بسیار بالا، به روز رسانی و پشتیبانی عالی آن می باشد.

حفاظت کامل McAfee

قیمت: ۸۱۰،۰۰۰ تومان

سیستم عامل: ویندوز ۱۰ به علاوه MacOS ، Android ، iOS

بهترین-انتی-ویروس۴

به نظر می رسد McAfee برای همیشه وجود داشته است، این آنتی ویروس ۲۰ سال است که دارد با قدرت کار می کند و ارتقا های مدل های قبلی خود را منتشر می کند. در ارزیابی های اخیر AV-Test، McAfee از نظر حفاظت و عملکرد نمرات بالایی داشت. McAfee Total Protection پنج دستگاه را در برابر ویروس ها محافظت می کند و حفاظت از باج افزارها را ارائه می دهد، از وب سایت های مخرب جلوگیری می کند و شامل یک مدیر رمز عبور می شود. اگر با تمدید خودکار اشتراک مجموعه امنیتی خود موافقت می کنید، به McAfee ID Theft Protection Essentials دسترسی پیدا می کنید، که نظارت بر تقلب در شناسایی را انجام می دهد.

Trend Micro حداکثر امنیت

سیستم عامل: ویندوز ۱۰ به علاوه MacOS ، Android ، iOS

قیمت: ۳۹۰،۰۰۰ تومان

بهترین-انتی-ویروس۵

شاید Trend Micro به دلیل تمرکز بر امنیت سازمانی آنقدرها برای مصرف کنندگان عادی شناخته شده نباشد. نرم افزار Trend Micro نمرات بالایی از AV-Test کسب کرده و به طور مداوم برای تشخیص حملات ویروس ها و بدافزارهای گسترده تلاش می کند. اشتراک ۱۰ دستگاهی Trend Micro برای رایانه ها و دستگاه های تلفن باعث منحصر به فرد شدن این آنتی ویروس شده است.

آنتی ویروس ESET NOD۳۲

پلتفرم: ویندوز

قیمت: بسته به نوع از ۹۳ هزار تومان تا ۶۴۵ هزار تومان

بهترین-انتی-ویروس۶

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که نصب و استفاده از آن ساده باشد، آنتی ویروس ESET NOD۳۲ نیازهای شما را برآورده می کند. ESET امتیاز بالایی از نظر قابلیت استفاده دارد و محافظت کامل از ویروس را ارائه می دهد. گزینه پنج دستگاه ۸۰ دلار برای یک سال است ، با ۳۰ روز آزمایش رایگان.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها