|
کدخبر: 221969

بررسی آنتی ویروس eset توسط نودسرو نمایندگی eset در ایران

در این مقاله برای بررسی ESET، ویژگی های اصلی این نرم افزار آنتی ویروس، مزایا و معایب آن را پوشش داده ایم. در ادامه نتایج تست دو آزمایشگاه بزرگ آنتی ویروس و همچنین تست های انجام شده در شرکت نودسرو را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بسیاری از کارشناسان محصولات ESET را "خوب" توصیف می کنند. ESET پتانسیل خوبی دارد و برای اکثر افراد با الزامات امنیتی اولیه، می‌تواند به گزینه‌ای عالی تبدیل شود.  ESET یک راه حل آنتی ویروس مطمئن و با تاثیر متوسط ​​در برابر انواع بدافزارها است. همچنین اسکن مبتنی بر ابر داشته و آخرین دستاوردها در یادگیری ماشین را اجرا می کند.

قیمت گذاری نسخه های مختلف eset نیز به نسبت خوب هست و به منظور خرید آنتی ویروس نود 32 و فعال سازی آن کافی است با وارد کردن کد لایسنس ارجینال از تمام ویژگی های امنیتی نرم افزار لذت ببرید. این یک سرمایه گذاری برای کاربرانی خواهد بود که به دنبال محافظت قوی برای دستگاه های دسکتاپ یا تلفن همراه هستند.

نودسرو ارائه کننده لایسنس ارجینال محصولات eset

در نتیجه، ESET یکی از معدود تامین‌کنندگان نرم‌افزار آنتی‌ویروس است که محصولات ارزان‌قیمت و در عین حال قوی را ارائه می‌کند که استفاده از آنها فوق‌العاده آسان است. برای جزئیات، بررسی آنتی ویروس ESET ما را بخوانید.

وقتی صحبت از سرعت به میان می آید، Eset  قهرمان است محصولات امنیتی Eset مدت‌هاست که در بین مردم و همچنین علاقه مندان به فناوری محبوب بوده‌اند. چه به دنبال بسته NOD32 فقط ضد ویروس باشید و چه این مجموعه با امکانات کامل تر، Eset Internet Security یک نرم افزار پرقدرت را خواهید داشت که علاوه بر تامین امنیت سیستم عامل، امکانات ویژ دیگری شامل بانک داری امن، وب گردی بدون پاپ آپ ها و وقفه های مزاحم و کمترین تأثیر بر عملکرد رایانه شخصی خواهد داشت. این در حالی است که فروش لایسنس آنتی ویروس نود 32 به نسبت به سایر رقبا هزینه کمتری دارد.

برای نصب این نسخه از نرم افزار کافی است تا مدت 30 روز نسخه تریال آن را استفاده کنید و در صورت تمایل برای خرید لایسنس نود 32 اقدام به فعال سازی نرم افزار کنید. اما آیا نرم افزار واقعاً به اندازه کافی خوب است که هزینه کنید؟

بررسی ویژگی های Eset Internet Security

Eset Internet Security فراتر از اصول اولیه حفاظت در برابر ویروس عمل می کند. علاوه بر اسکن فایل‌های محلی، وب‌سایت‌ها و لینک‌های مبهم را مسدود می‌کند و اگر از یک برنامه ایمیل محلی مانند Outlook یا Thunderbird استفاده می‌کنید، پیوست‌های آلوده، پیوندهای فیشینگ و هرزنامه‌ها را نیز اسکن می‌کند. مجموعه نرم افزار های eset جزو، بهترین آنتی ویروس رایگان 2021 و همینطور سال های گذشته بوده که حتی با نصب نسخه رایگان آن تا مدت 30 روز از سیستم شما محافظت خواهد نمود. و پس از آن می توانید از وب سایت نودسرو اقدام به خرید لایسنس نود 32 نمایید.

یک حالت مرور ایمن هوشمندانه نیز وجود دارد که هنگام خرید یا بانکداری آنلاین، آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد: می‌توان سایت‌های خاصی را طوری تنظیم کرد که به‌طور خودکار در یک پنجره امن جدید باز شوند، با محافظت بیشتر در برابر کی‌لاگرها و موارد مشابه. این به شما بستگی دارد که آیا اجازه دهید برنامه های افزودنی مانند مدیریت رمز عبور در ویندوزهای امن اجرا شوند. تمامی موارد فوق زمانی در دسترس خواهد بود که اقدام به خرید لایسنس eset به صورت ارجینال نمایید.

خرید لایسنس نود 32 از نودسرو

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه اسکنر Connected Home Eset است که شبکه شما را بررسی می کند و هر گونه آسیب پذیری روتر را نشان می دهد و همچنین هر زمان که یک کلاینت جدید متصل شود به شما هشدار می دهد. بیشتر اوقات این به این دلیل است که شما یک تلفن جدید خریداری کرده اید یا رمز وای فای خود را با یک دوست به اشتراک گذاشته اید، اما اگر یک مزاحم موفق شود به طور مخفیانه وارد شبکه شما شود، می تواند بسیار ارزشمند باشد.

به‌طور غیرمعمول، Eset حفاظت‌های داخلی ویندوز را در برابر سرقت گسترش می‌دهد و توانایی ضبط تصاویر دوربین و اسکرین‌شات‌های لپ‌تاپ دزدیده‌شده و همچنین قفل کردن و مکان‌یابی آن را به سادگی اضافه می‌کند. البته بخش زیادی از امکانات با خرید لایسنس eset mobile security اندروید نیز در دسترس خواهد بود.

بررسی Eset Internet Security Protection 

با ارائه نسخه 15 نرم افزار آنتی ویروس eset شامل نسخه های در سال 2021، در گزارش مستقل توسط دو تست AV-Comparatives.org  وAV-Test.org در هر دو آزمایش از هر دو آزمایشگاه، میانگین امتیاز حفاظتی 99.8٪ به دست آمد. هیچ یک از آن آنتی ویروس های دیگر نتوانستند رکورد Eset را برای موارد مثبت کاذب کسب کنند. مثبت کاذب منظور تشخص به اشتباه موارد ایمن است که تاحدودی علائم فایل آلوده را دارند. این تاییدی قوی بر قابلیت های عالی تشخیص بدافزار Eset است.

بررسی رابط کاربری Eset Internet Security

رک و پوست کنده به نظر ما رابط Eset برای کارهای عمومی و تخصصی بسیار خوب عمل میکند. ظاهر کاربری eset بسیار ساده بوده و در صورتی که نیاز به تنظیمات تخصصی نیز دارید همه چیز در دسترس خواهد بود.

همچنین تأثیر Eset بر سیستم در نرم افزار eset بسیار کم است.. دو آزمایشگاه نتیجه میانگین عملکرد تنها 7.8 درصد را اندازه گیری کردند . این بسیار کمتر از 12.5 درصدی است که توسط ابزارهای امنیتی داخلی ویندوز ایجاد می‌شود – در واقع با توجه به نتیجه این آزمایش، Eset  را به یکی از سریع‌ترین مجموعه‌های امنیتی در سراسر جهان تبدیل می‌کند.

لیست مزایا و معایب آنتی ویروس eset

وقتی نوبت به یک تخمین جامع و بی طرفانه از نرم افزار ESET می رسد، نمی توان انکار کرد که مزایای متعددی دارد.

مزایا:

یک رابط کاربری بسیار ساده حتی برای مبتدیان

گزینه اصلی آن یک ارزش خوب برای پول است

سطح بالایی از محافظت آنلاین و

ابزاری رایگان برای اسکن سریع رسانه های اجتماعی

یک اسکن در زمان واقعی و چند آلارم کاذب

گزینه‌هایی برای مک، لینوکس و اندروید موجود است

معایب:

برنامه آنتی ویروس رایگان دائمی نیست

گاهی اوقات باعث کاهش سرعت کامپیوتر می شود

تشخیص باج افزار eset

ماژول HIPS ESET «سیستم پیشگیری از نفوذگر میزبان» به طور خاص برای جلوگیری از حملات باج افزار طراحی شده است و ثابت کرده است که در برابر این نوع تهدیدات بسیار موثر است. تیم ما از تعداد زیادی فایل نمونه روت کیت آزمایشی و باج افزار استفاده کرد و ESET قبل از اینکه حتی فرصتی برای رمزگذاری هر فایلی داشته باشد، تک تک آنها را حذف کرد.

تشخیص فیشینگ eset

محافظت در برابر فیشینگ یکی دیگر از حرفه ای های بزرگ ESET است. در طول آزمایش ، تقریباً هر URL جعلی را شناسایی کرد، از جمله وب‌سایت‌های کاملاً جدیدی که هنوز در هیچ پایگاه داده گنجانده نشده بودند. حفاظت ضد فیشینگ با هر بسته ESET، از جمله NOD32 سطح پایه، در دسترس است.

معرفی بهترین سایت خرید آنتی ویروس eset

خرید لایسنس نود 32 ارزان

نودسرو ارائه کننده لایسنس ارجینال انواع محصولات امنیتی ایست برای ویندوز های خانگی، ویندوز سرور، مک و موبایل های اندرویدی می باشد. شما برای خرید نود 32 کافی است تا با توجه به نیاز خود یکی از محصولات سایت را تهیه کرده و بعد از دانلود آنتی ویروس از سایت رسمی شرکت eset اقدام به دانلود و نصب نرم افزار نود 32 کنید و فقط کد لایسنس دریافتی ارجینال را در نرم افزار وارد کنید تا تمامی امکانات برنامه برای شما فعال شود.

آدرس سایت: https://original-nodsrv.com

 

نویسنده: رپورتاژ
  • سعید ارسالی در

    سلام
    ممنون از مقاله مفید شما . خیل ی وقت هست این نسخه رو نصب کردم و راضی ام .
    با تشکر

  • میثم ارسالی در

    آخرین نسخه نود 32 ورژن 15 هست که امکانات خیلی خوبی داشته

  • صدرا ارسالی در

    جالبه که نسبت به قیمتش همیشه جزو اولین و بهترین ها بوده این برنامه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها