|
کدخبر: 201044

اختصاصی گسترش نیوز:

صفر تا صد رویداد دیروز اپل/رونمایی از آیفون ۱۳، اپل واچ ۷ و آیپد ۹

دیروز اولین رویداد سال ۲۰۲۱ اپل به پایان رسید. در این رویداد آیفون ۱۳، اپل واچ ۷، آیپد ۹ و آیپد مینی ۶ به طور رسمی معرفی شدند.

فناوری صفر تا صد رویداد دیروز اپل/رونمایی از آیفون ۱۳، اپل واچ ۷ و آیپد ۹

دیروز اپل از آیفون ۱۳، اپل واچ ۷، آیپد ۹ جدید و آیپد مینی ۶ رونمایی کرد. همچنین اشاره هایی به Apple TV Plus و Apple Fitness Plus نیز شد.

مانند رویدادهای قبلی اخیر اپل، این رویداد نیز مجازی بود و از اپل پارک پخش می شد. اپل ممکن است در اکتبر یا نوامبر (یا هر دو) سایر محصولات شایعه شده خود را مانند MacBook Pro ۲۰۲۱ (۱۴ اینچی)، MacBook Pro ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ و آیپدهای جدید در رویداد دیگری معرفی کند.

در حقیقت، این شایعه که رویداد سپتامبر اپل می تواند اولین رویداد در پاییز امسال باشد، احتمال زیادی دارد. این یعنی که زمان های هیجان انگیزی در انتظار طرفداران اپل است.

ما در گسترش نیوز همه چیزهایی را که در رویداد ۱۴ سپتامبر اعلام شد را برایتان آوردیم تا همه را با هم در یک نگاه ببینید. ما همچنین برنامه های باقی مانده Apple Event ۲۰۲۱ را در زیر گنجانده ایم تا کاربران بدانند در آینده کدام دستگاه ها به سبد محصولات اپل اضافه خواهد شد.

آیفون ۱۳

طرفداران اپل و دنیای تکنولوژی بیش از هر چیزی در انتظار رونمایی از آیفون ۱۳ بودند. چهار مدل آیفون ۱۳ در اندازه های مشابه آیفون ۱۲ عرضه می شوند. هر چهار مدل دارای بریدگی کوچکتر، تراشه A۱۵ Bionic سریعتر، باتری بزرگتر و ۵G بهبود یافته هستند. مدل های آیفون ۱۳ همچنین نرخ تازه سازی پویا ۱۲۰Hz و لنز فوق عریض نیز دارند.

در کل این ۴ گوشی تفاوت های زیادی با سری ۱۲ ندارند، اگر به بزرگترین ارتقاء های موجود در آیفون ۱۳ بخواهیم اشاره کنیم، قطعا قابلیت فوکوس فیلم سینمایی و حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی در صدر جدول است.

با قابلیت فوکوس فیلم سینمایی می توان هنگام حرکت روی سوژه تمرکز کرد، یعنی می توان پس زمینه را تار کرده و به طور خودکار فوکوس را هنگام عکاسی تغییر داد. همچنین می توانید در هر زمان برای تغییر تمرکز ضربه بزنید.

آیفون۱۳مینی-رنگ

اپل گوشی های خود را از نظر عمر شارژ نیز ارتقاء داده است. آیفون ۱۳ مینی ۱.۵ ساعت طول عمر شارژ بیشتری را ارائه می دهد، در حالیکه مقدار افزایش دوام شارژ آیفون ۱۳، ۲.۵ ساعت است. آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس نیز به ترتیب ۱.۵ ساعت و ۲.۵ ساعت بیشتر از گوشی های قبلی اپل شارژ نگه می دارند.

همچنین دوربین آیفون ۱۳ به خصوص در مدل های پرو، پیشرفت چشمگیری کرده است.

در این کنفرانس، اپل قیمت محصولات خود را نیز اعلام کرد. قیمت iPhone ۱۳ mini از ۶۹۹ دلار شروع می شود و حافظه اولیه آن ۱۲۸ گیگابایت است، در حالیکه این مقدار در iPhone ۱۲ ۶۴ گیگابایت بود. قیمت آیفون  اصلی ۱۳ ۷۹۹ دلار است.  iPhone ۱۳ Pro از ۹۹۹ دلار و iPhone ۱۳ Pro Max ۱۰۹۹ دلار است.

اپل واچ ۷

اپل واچ ۷ نیز به طور رسمی معرفی شد. نسل بعدی ساعت هوشمند اپل دارای طراحی ظریفی با نمایشگر بزرگتر و روشن تر است.

اپل واچ ۷ نسبت به نسخه های قبلی خود کمی متفاوت به نظر می رسد. این محصول با استفاده از منحنی های شاسی صاف و حاشیه های باریک، به کاربران خود اسکرین و صفحه نمایش بیشتری برای کار می دهد.

اپل-واچ-سری-جدید7

از دیگر ارتقاء های این ساعت، می توان به قابلیت سریعتر شارژ شدن آن اشاره کرد. البته بر عکس انتظارات عموم اپل به عمر باتری دستگاه خود اضافه نگرده است.

اپل واچ سری ۷ در مقایسه با Apple Watch ۶ هیچ چیز دیگری جز ارتقاء ظاهری و شارژ سریع ندارد. با این حال، بهترین اپل واچ موجود است، زیرا سری ۶ بهترین ساعت هوشمند بود و حالا اپل همان خوبی ها و مزایا را در فریمی زیباتر گذاشته است.

قیمت ساعت سری ۷ از ۳۹۹ دلار شروع می شود که باعث شده Apple Watch ۳ و Apple Watch SE به عنوان گزینه های کم هزینه تر باقی می مانند. انتظار نمی رود ساعت جدید اپل تا اواخر پاییز به بازار برسد.

آیپد ۹

اپل سرانجام از آخرین آیپد خود رونمایی کرد. آیپد ۹ کمترین حافضه ۶۴ گیگابایتی خود را با قیمت ۳۲۹ دلار می فروشد. این آیپد هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

علیرغم درخواست ها به اپل برای طراحی جدید، آیپد ۹ شباهت ظاهری زیادی به آیپد ۸ دارد و تغییرات آن تنها بر اصلاح مشخصات دستگاه متمرکز است.

آیپد9-اپل9

این تبلت برای استفاده از پردازنده A۱۳ Bionic اپل ارتقا یافته. اپل ادعا می کند این امر عملکرد تبلت را ۲۰ درصد سریعتر می کند. آیپد ۹ از تراشه A۱۲ استفاده می کند که جدیدترین مدل اپل نیست اما کارایی بالایی دارد.

آیپد استاندارد اپل دارای دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی است که نسبت به مدل قبلی، بهبود یافته و از ویژگی Center Stage و عکاسی بهتر در نور کم استفاده می کند.

آیپد مینی ۶

کوچکترین آیپد اپل اولین به روز رسانی خود را از سال ۲۰۱۹ امسال مشاهده می کند. آیپد مینی ۶ با صفحه نمایش لبه به لبه جدید و دکمه Touch ID مشابه آنچه اپل با iPad Air معرفی شد.

آیپد-مینی۶

ویدیوی Center Stage و پشتیبانی Apple Pencil در این مدل، قیمت آن را به ۴۹۹ دلار رسانده است. این دستگاه هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

در این رویداد خبری از مک بوک های جدید و AirPods ۳ نبود.

رویدادهای بعدی اپل

آیفون ۱۳ ، اپل واچ ۷ ، ایرپاد ۳ ، مک بوک پرو جدید، آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ باید تا پایان سال ۲۰۲۱ روانه بازار شوند. این غیر معمول نیست که اپل در اواخر دسامبر محصول غافلگیر کننده ای را معرفی کند یا از طریق بیانیه مطبوعاتی به جای رویداد، دستگاه های خود را معرفی کنند.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها