|
کدخبر: 198508

تراشه گوشی بعدی شیائومی فاش شد

یکی از منابع آگاه چین در شبکه اجتماعی ویبو می‌گوید ردمی در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی است که از چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد و همچنین به نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد را نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود، هرچند هنوز اطلاعی از نام این دستگاه نداریم.

فناوری تراشه گوشی بعدی شیائومی فاش شد

این احتمال وجود دارد که گوشی جدید ردمی، نسخه‌ای از سری K۴۰ باشد و با نام ردمی K۴۰S در دسترس کاربران قرار بگیرد. البته شاید این دستگاه یکی از گوشی‌های سری ردمی K۵۰ باشد.

این منبع آگاه با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو ادعا می‌کند موبایل مذکور با نمایشگر ۶.۷ اینچی OELD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس به بازار عرضه خواهد شد. همچنین اضافه می‌کند موبایل مذکور از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در دست نیست، اما گفته می‌شود احتمالا سال آینده این موبایل به بازار عرضه خواهد شد.

اسفندماه سال گذشته شیائومی از سه گوشی هوشمند ردمی «K۴۰» ،«K۴۰ پرو» و «K۴۰ پرو پلاس» با بهره‌مندی از چیپست‌های سری اسنپدراگون ۸۰۰ رونمایی کرد. پرچمدار این سری مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. اردیبهشت ماه نیز ردمی بالاخره با ردمی K۴۰ گیمینگ ادیشن وارد بازار گوشی‌های مخصوص بازی شد. این دستگاه از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد و با قیمت پایه ۳۱۰ دلار فروخته می‌شود.

حال باید دید آیا ردمی قصد دارد عضو جدیدی به خانواده ردمی K۴۰ اضافه کند یا این دستگاه، گوشی هوشمند جدیدی از سری ردمی K۵۰ خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها