|
کدخبر: 194888

تاریخ رونمایی از گوشی جدید شیائومی

شیائومی با انتشار پوستر جدیدی در حساب رسمی‌اش در توییتر، از برگزاری رویداد بعدی‌اش در روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) خبر داد.

فناوری تاریخ رونمایی از گوشی جدید شیائومی

این رویداد قرار است ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. انتظار می‌رود چینی‌ها هیجان‌انگیزترین محصولات جدید خود را رونمایی کنند. در متن توییت به این موضوع اشاره شده که موضوعی بزرگ در راه است و باید دید چینی‌ها قصد دارند چه محصولاتی را با چه مشخصاتی معرفی کنند که از آن بدین شکل یاد می‌کنند. 

با توجه به اینکه شیائومی میکس ۴ و همچنین تبلت ۵ شیائومی پیشتر معرفی شده‌‌اند و شیائومی در عرض ۵ دقیقه توانست ۲۰۰ هزار تبلت سری می پد ۵ بفروشد. این سوال به ذهن می‌آید که ممکن است چینی‌ها چه محصول دیگری را در این رویداد معرفی کنند.

تا به امروز شایعه‌ها و اخبار غیررسمی مختلفی در مورد سری می ۱۱T یا طبق استراتژی جدید چینی‌ها گوشی‌های شیائومی ۱۱T منتشر شده‌اند که ظاهرا با بهبودهایی مانند شارژ سریع ۱۲۰ واتی برای مدل پرو از راه می‌رسند. سال گذشته چینی‌ها سری می ۱۰T را در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ۱۳۹۹) رونمایی کردند.

پوستر ارائه شده برای رویداد بعدی شیائومی بسیار مبهم است و اطلاعات خاصی در مورد محصولات احتمالی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، ارائه نمی‌دهد. در نتیجه مشخص نیست محصول موردنظر برای معرفی در این مراسم یک گوشی هوشمند خواهد بود یا موبایل تاشو یا حتی تلویزیون هوشمند جدید.

به نظر می‌رسد مدت زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم در حدود ۷۰ دقیقه است. در این زمان،‌ شیائومی فرصت کافی برای حداقل معرفی دو یا حتی سه محصول متفاوت را دارد.

شیائومی که توانسته در ماه ژوئن به پرفروش ترین برند موبایل جهان تبدیل شود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و رویداد آتی این شرکت نیز مورد توجه بسیاری قرار دارد تا ببینند این برند چینی چه محصولات جدیدی را به سبد خود اضافه می کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها