|
کدخبر: 196594

دوربین پرچمدار بعدی شیائومی افشا شد

به باور یکی از منابع آگاه بازار، شیائومی برای نسل بعدی پرچمدارهایش به سراغ دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی می‌رود و سری شیائومی ۱۲ از دوربین اولترا واید و تله‌فوتو بهره می‌برد.

فناوری دوربین پرچمدار بعدی شیائومی افشا شد

مدتی پیش شیائومی اعلام کرد که قصد دارد برند «می» را از گوشی‌های جدیدش حذف کند؛ بنابراین گوشی‌های جدید این برند تنها با یک عدد پس از نام شیائومی معرفی می‌شوند و احتمالا پرچم‌داران جدید این برند با نام شیائومی ۱۲ از راه می‌رسند.

حالا شاهد افشای مشخصات دوربین این محصولات هستیم. این اطلاعات از سوی منبع چینی Digital Chat Statio منتشر شده و همانطور که می‌توان حدس زد، رسمی نیست. طبق این اطلاعات، دوربین‌های اصلی، اولترا واید و تله‌فوتوی سری شیائومی ۱۲ همگی ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود.

اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، شیائومی رویکردش درباره پرچمدارهایش را تغییر می‌دهد و به‌جای استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که در گوشی‌های سری شیائومی می ۱۱ شاهدش بودیم، از سنسوری با رزولوشن پایین‌تر در پرچمدارهای بعدی‌اش استفاده خواهد کرد.

البته این تغییر رویکرد شیائومی باعث می‌شود هر سه لنز گوشی عملکرد مشابه داشته باشند و به دلیل اینکه هر سه لنز رزولوشن یکسانی دارند، به احتمال بسیار زیاد کیفیت تصاویر گرفته‌ شده با لنز اولترا واید مشابه تصاویر لنز اصلی خواهد بود. معمولا کیفیت تصاویر دوربین اولترا واید از دوربین اصلی گوشی‌ها پایین‌تر است.

شیائومی

در گذشته گزارشی گفته بود شیائومی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ استفاده می‌کند یا اینکه تنها مدل اولترا به چنین دوربینی مجهز می‌شود. با این وجود Digital Chat Station نظر دیگری دارد و رزولوشن تمام دوربین‌ها را ۵۰ مگاپیکسل می‌داند.

در نهایت این احتمال وجود دارد که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود و همچنین دوربین اولترا واید و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد. در آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها