|
کدخبر: 196636

جزئیات تولید و عرضه گلکسی اس ۲۲

بر اساس گزارش‌ها، سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ احتمالا نوامبر (آبان) امسال وارد فاز تولید انبوه و از ابتدای سال آینده میلادی، به بازار عرضه خواهد شد.

فناوری جزئیات تولید و عرضه گلکسی اس ۲۲

پس از معرفی رسمی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳، منتظر هستیم تا سامسونگ از نسل بعدی سری اس یعنی خانواده گلکسی اس ۲۲ رونمایی کند. هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی سری گلکسی اس ۲۲ قید نشده است؛ اما بر اساس گزارش Gizmochina، اخبار جدید حاکی از این هستند که سامسونگ تولید انبوه این سری را نوامبر (آبان) امسال آغاز و ژانویه سال ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) آن را به بازار عرضه خواهد کرد.

انتظار داریم تمام مدل‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام مجهز شده باشند. این تراشه کوالکام دسامبر امسال (آذر) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و با این حساب، احتمال می‌رود اعضای سری اس ۲۲ به اولین گوشی‌هایی تبدیل شوند که از جدیدترین تراشه بالارده کوالکام استفاده می‌کنند تا برخلاف سنت چند سال گذشته، از گوشی‌های شیائومی در این زمینه پیشی بگیرند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، کوالکام تولید تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ را به سامسونگ سپرده و قرار است شاهد بهبود عملکرد ۲۰ درصدی در این نسل باشیم؛ البته مدل پلاس همین تراشه را TSMC تولید خواهد کرد.

گفته می‌شود سری گلکسی اس ۲۲ ممکن است در برخی مناطق با اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه شوند که این تراشه احتمالا برای بهبود عملکرد از پردازنده گرافیکی AMD بهره خواهد گرفت.

انتظار می‌رود بالاترین مدل این سری، یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز باشد که در کنار لنز تله‌فوتو پریسکوپی و لنز فوق عریض، ماژول دوربین اصلی آن را تشکیل خواهند داد.

منبع: زومیت

ارسال نظر