|
کدخبر: 193987

اختصاصی گسترش نیوز:

بررسی گلکسی واچ ۴ سامسونگ + قیمت احتمالی

ویژگی اصلی سامسونگ گلکسی واچ ۴ این است که ظاهر و پلت فرم Tizen سامسونگ و عملکرد Wear OS را ترکیب می‌کند.

فناوری بررسی گلکسی واچ ۴ سامسونگ + قیمت احتمالی

Samsung Galaxy Watch ۴ از ویژگی‌های تناسب اندام خوب، عمر باتری قوی و طراحی راحت برخوردار است. برخی از مشکلات سازگاری وجود دارد که ممکن است برخی از خریداران احتمالی را ناامید کند اما تا حد زیادی Galaxy Watch ۴ یک تکرار جالب از فرمول برتر ساعت هوشمند سامسونگ است.

در ساعت‌های هوشمند سامسونگ، سامسونگ گلکسی واچ ۴ نخستین ساعتی است که از نرم افزار Wear OS استقبال می‌کند. هر چند این ساعت معمولی Wear OS نیست؛ این ساعت One UI Watch ۳ نام دارد و توسط سامسونگ با کمک Google ساخته شده است.

ارتقاء‌های کلی محدود است، اما Watch ۴ برای هرکسی که به دنبال یک ساعت هوشمند برتر است که بتواند تمرینات را ردیابی کند مناسب است. همچنین بسیاری از ویژگی‌های هوشمند دیگر را ارائه می‌دهد که بسیاری از همراهان مچی دیگر نمی‌توانند آن را ارائه دهند.

ارزش خرید

با این وجود، سازگاری Galaxy Watch ۴ به اندازه ساعت‌های قبلی سامسونگ متفاوت نیست. اگر شما دارای iPhone هستید، این با آن کار نمی‌کند. در حالی که با همه تلفن‌های مدرن Android سازگار است. در این ساعت برای دسترسی به برخی ویژگی‌ها، مانند فشار خون یا نظارت بر ترکیب بدن، باید صاحب یک تلفن هوشمند سامسونگ باشید.

این احتمالاً برای بسیاری ناامید‌کننده خواهد بود زیرا ساعت‌های هوشمند قبلی سامسونگ از نظر سازگاری یکی از بهترین‌ها هستند. ما همچنان می‌گوییم اگر صاحب یک گوشی اندرویدی غیر سامسونگ هستید ساعت ۴ ارزش خرید را دارد اما باید توجه داشته باشید که محدودیت هایی وجود دارد.

۱گلکسی۴

ویژگی‌های تناسب اندام در اینجا تفاوت چندانی با آنچه قبلا دیده بودیم ندارد اما یک ابزار جدید ترکیب بدن وجود دارد که به شما تصوری تقریبی از درصد چربی بدنتان می‌دهد.

عمر باتری یک نگرانی بزرگ در Galaxy Watch ۴ نیست. با استفاده عادی تا دو روز دوام می‌آورد و در صورت عدم تمرین یا استفاده از ویژگی هایی مانند GPS، حدود سه روز طول می‌کشد.

Galaxy Watch ۴ که در کنار Samsung Galaxy Z Fold ۳ و Galaxy Z Flip ۳ معرفی شده است، با Samsung Galaxy Watch ۴ Classic همراه شده است. این ساعت هوشمند برای کسانی که صاحب گوشی هوشمند گلکسی هستند یک انتخاب عالی است. اگر شما دارای تلفن اندرویدی متفاوتی هستید هنوز هم برای ساعت هوشمند بعدی شما انتخاب شایسته‌ای است.

تاریخ و قیمت عرضه گلکسی واچ ۴ سامسونگ

سامسونگ گلکسی واچ ۴ درحال‌حاضر در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا برای پیش خرید آماده شده است. ساکنان ایالات متحده و انگلیس می‌توانند این ساعت را در ۲۶ آگوست خریداری کنند، در حالی که استرالیا آن را در ۱۰ سپتامبر دریافت می‌کند.

۳گلکسی۴

Galaxy Watch ۴ دارای دو اندازه است: نسخه ۴۰ میلیمتری کوچکتر ۲۴۹.۹۹ دلار (حدود ۱۰ میلیون)، در حالی که نسخه LTE، ۲۹۹.۹۹ دلار (حدود ۱۱ میلیون) هزینه دارد.

اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند بزرگ با یک قاب چرخشی فیزیکی داشته باشید، Galaxy Watch ۴ Classic را انتخاب کنید. این یک محصول جداگانه از محصولات امسال است. اگرچه بسیاری از مشخصات بین آن دستگاه و این دستگاه مشابه هستند.

طراحی و نمایش

Samsung Galaxy Watch ۴ یک ساعت هوشمند باریک با طراحی است که به راحتی روی مچ دست شما می‌نشیند. برای کسانی که به دنبال طراحی باریک تری هستند، Galaxy Watch ۴ این ویژگی را با دو دکمه در لبه سمت راست ارائه می‌دهد.

این ساعت در دو مدل عرضه می‌شود، یکی با صفحه ساعت ۴۰ میلی متری و دیگری با بدنه ۴۴ میلی متری. هر دو مدل از آلومینیوم ساخته شده‌اند. هر دو بدون وزنه زدن روی مچ دست مناسب هستند.

گلکسی۴

صفحه نمایش هر دو مدل Galaxy Watch ۴ روشن به نظر می‌رسد ما خواندن آنها را آسان است. وضوح تصویر نیز چشمگیر است. ساعت ۴۰ میلی متری دارای وضوح ۳۹۶ × ۳۹۶ و مدل ۴۴ میلی متری آن را تا ۴۵۰ × ۴۵۰ نشان می‌دهد. هر دو مدل ۳۳۰ پیکسل بر اینچ است.

هر مدل همچنین دارای IP۶۸ مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است، به این معنی که می‌توانید آنها را تا عمق پنج متر به آب ببرید. در مورد بند ساعت عرضه شده، از یک ماده جدید ساخته شده است که ممکن است تمرینات شدید را به خوبی انجام ندهد. حتی ممکن است به آن حساسیت بدهید!

گزینه‌های رنگ‌ها نیز متفاوت است. ساعت ۴۰ میلیمتری Watch ۴ در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود، در حالی که مدل ۴۴ میلی متری آن در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود. همه این رنگ‌ها نسبتاً مات هستند، بنابراین اگر می‌خواهید سایه‌ای تیره تر روی مچ دست خود داشته باشید، ممکن است بخواهید یک بند دیگر بخرید.

عملکرد و نرم افزار

ساعت ۴ دارای چیپست Exynos W۹۲۰ مخصوص سامسونگ و ۱.۵ گیگابایت رم است. این قدرت برای اجرای بی‌دردسر انواع برنامه‌ها بدون کند شدن سرعت کافی است. این یکی از سریع‌ترین ساعت‌های هوشمندی است که تا به حال سامسونگ ساخته است.

این سرعت به اندازه گوشی‌های هوشمند یا لپ تاپ قابل توجه نیست، اما در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند قابل توجه است و به شما این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌های مختلف برنامه‌ها در حالت اجرا استفاده کنید.

۵گلکسی۴

۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در هر دو مدل Galaxy Watch ۴ وجود دارد. حدود ۸ گیگابایت از این فضا با سیستم عامل و برنامه‌های بارگیری شده، پر شده است.

نرم افزار نقطه قوت Galaxy Watch ۴ است. سامسونگ در اینجا از نرم افزارهای پوشیدنی خود Tizen استفاده نمی‌کند و در عوض از Wear OS گوگل با چرخش خاص خود استفاده می‌کند.

این بدان معناست که شما به فروشگاه Google Play دسترسی دارید. با اینکه Wear OS از نظر برنامه‌ها بهترین پلتفرم نیست اما قطعا گزینه‌های انتخابی برنامه از Tizen بیشر است. نرم افزار جدید Galaxy Watch ۴ تمام مزایایی را که نرم افزار Tizen را عالی کرده بود، حفظ می‌کند.

امکانات ورزشی و سلامت جسم

سامسونگ گلکسی واچ ۴ دارای مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام از جمله GPS برای ردیابی اجرا، سنسور ضربان قلب نوری و پشتیبانی ECG است.

تغییرات بزرگ تناسب اندام به شکل سنسور جدید ۳ در ۱ BioActive Sensor است که ساعت را قادر می‌سازد تا ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و ترکیب بدن را کنترل کند. سامسونگ می‌گوید ابزارهای اندازه گیری ترکیب بدن آن به شما این امکان را می‌دهد که معیارهای اصلی تناسب اندام مانند توده عضلانی اسکلتی و درصد چربی بدن را مشاهده کنید. این اسکن‌ها به راحتی اجرا می‌شوند، اگرچه برای کارکردن آنها باید بی‌حرکت بمانید.

آماری که دریافت می‌کنید شامل درصد چربی بدن، ماهیچه‌های اسکلتی، توده چربی، آب بدن و BMI است. همچنین تصویری تقریبی از محدوده سالم برای جنسیت، وزن و قد شما به شما می‌دهد.

۷گلکسی۴

عمر باتری

ساعت مچی ۴۴ میلی متری Galaxy Watch ۴ از باتری ۳۶۱ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. این ساعت هوشمند حتی با استفاده فشرده و تمام وقت حداقل یک روز دوام می‌آورد. اگر به طور منظم از ویژگی‌های تناسب اندام استفاده نمی‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که ساعت به مدت سه روز کامل دوام بیاورد.

نسخه ۴۰ میلی متری با سلول کوچکتر ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. تفاوت اندکی در طول عمر باتری بین مدل کوچکتر و بزرگتر وجود دارد.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر