|
کدخبر: 195175

مشخصات کلیدی نسخه فن ادیشن گلکسی S۲۱ فاش شد

کاربران بسیاری بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسخه فن ادیشن گلکسی S۲۱ هستند. اخیرا گلکسی S۲۱ FE با دریافت تاییدیه بلوتوث SIG‌ یک قدم دیگر به معرفی نزدیک‌‌تر شد و اکنون برخی مشخصات کلیدی آن در گوگل پلی کنسول رویت شده است.

فناوری مشخصات کلیدی نسخه فن ادیشن گلکسی S۲۱ فاش شد

گزارش «MyFixGuide» نشان می‌دهد که گلکسی S۲۱ FE از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای بهره می‌برد که این هسته‌ها در سه خوشه قرار دارند. این تراشه از یک هسته ۲.۸ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی و همچنین پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۶۰ با فرکانس کاری ۸۴۰ مگاهرتز بهره می‌برد.

این مشخصات مجددا تایید می‌کند که این گوشی هوشمند احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته اطلاعات به اشتراک گذاشته شده چندان جدید نیست، زیرا این گوشی هوشمند پیشتر نیز در بنچمارک گیک‌بنچ با سخت افزار مشابه رویت شده است.

هنوز مشخص نیست سامسونگ نسخه دیگری از این دستگاه را با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر. هرچند گزارش‌های قبلی تایید می‌کنند که کره‌ای‌ها احتمالا نسخه‌ دیگری از این موبایل را نیز با تراشه اگزینوس در دسترس کاربران قرار خواهند داد.

به نظر می‌رسد نسخه استاندارد گلکسی S۲۱ FE با رم ۶ گیگابایتی رونمایی شود، اما قطعا نسخه‌های دیگر با ظرفیت رم بالاتر نیز عرضه خواهند شد.

از دیگر مشخصات به اشتراک گذاشته شده در مورد گلکسی S۲۱ FE می‌توان به نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد که دارای روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهد بود. در حالی که در اطلاعات جدید توضیحی در مورد نرخ تازه‌سازی نمایشگر ارائه نشده، اما پیشتر گفته شده بود که این نسخه نیز مشابه سایر دستگاه‌های سری گلکسی S۲۱ احتمالا از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد، هرچند این احتمال وجود دارد که فاقد نرخ بروزرسانی تطبیقی باشد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر