|
کدخبر: 302472

جهش دو برابری فیلم «فصل ماهی سفید» با بازی محمدرضا فروتن

فروش فیلم «فصل ماهی سفید» ساخته قربان نجفی با حذف فیلم‌های کمدی و افزایش تعداد سانس‌های نمایش در هفته اول ماه محرم، جهشی دو برابری داشت توانست با فروش ۳ هزار قطعه بلیت ، گیشه خود را از مرز ۴۰۰ میلیون تومان عبور دهد.

فرهنگ جهش دو برابری فیلم «فصل ماهی سفید» با بازی محمدرضا فروتن

فیلم سینمایی «فصل ماهی سفید»‌ اکران خود را از هفتم مردادماه آغاز کرده بود و به نوعی یکی از فیلم‌های تازه‌نفس در چرخه اکران محسوب می‌شد که البته اشاره کردیم به دلیل فقدان اطلاع‌رسانی مناسب و مهمتر از آن ضعف مفرط در زمینه تبلیغات، گیشه بی‌جانی داشت تا جایی که حتی همین الان هم شاید گروهی از مخاطبان اساسا نام فیلم به گوش‌شان نخورده باشد! در هفته منتهی به ایام محرم و درست در همان ایامی که تعداد مخاطبان «فسیل» از مرز ۵ میلیون نفر عبور کرد، فیلم قربان نجفی تنها هزار و ۵۰۰ مخاطب را به سالن‌های سینما کشاند. این آمار اما با حذف فیلم‌های کمدی و افزایش تعداد سانس‌های نمایش فیلم در هفته اول ماه محرم، جهشی دو برابری داشت و فیلم در قریب به ۴۰۰ سانس اکرانی که در اختیار داشت، 3 هزار قطعه بلیت فروخت تا مجموع فروش خود را از مرز ۴۰۰ میلیون تومان عبور دهد.

بازیگر اصلی فیلم ،محمدرضا فروتن است که احتمالا خودش هم خوب می‌داند از روزهای اوج خود فاصله گرفته و دیگر نمی‌تواند حضوری تأثیرگذار بر گیشه در یک فیلم داشته باشد. در کنار او هم لادن مستوفی و میلاد کی‌مرام قرار دارند که هر چند بازیگرانی کاربلد هستند اما نمی‌توان انتظار داشت حضورشان تأثیری بر ادامه روند استقبال از این فیلم داشته باشد. همان‌گونه که از ابتدا اشاره کردیم «فصل ماهی سفید» فارغ از اینکه آیا فیلم خوب یا بدی است؟ دارد یک «عرضه بد» را تجربه می‌کند و این مصداق همان اکران با پیش‌فرض شکست است!‌ حتی عوامل فیلم هم تلاشی برای خروج فیلم از این وضعیت ندارند و به همین دلیل بعید است شاهد تغییر وضعیت فیلم در گیشه باشیم.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها