|
کدخبر: 292987

هدیه ویژه رئیس جمهور به معلمان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که فردا هدیه ویژه‌ای از سوی رییس جمهور به همه معلمان اهداء خواهد شد.

فرهنگ هدیه ویژه رئیس جمهور به معلمان

رضامراد صحرایی که به منظور پاسخگویی برخط به سوالات مردمی امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافته بود در جمع خبرنگاران خبرهایی به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم اعلام کرد و گفت: هفته معلم هفته باشکوهی برای ماست، چراکه هفته گرامیداشت شان، مقام و منزلت معلمان است.

وی افزود: هدیه ویژه‌ای از سوی رئیس جمهور فردا برای همه معلمان داده خواهد شد. ذکر هدیه خودش اهمیت ندارد، اما اینکه رئیس جمهور قدردان معلمان هستند و این کار را برای اولین بار انجام دادند از این بابت خبر خوبی برای همکاران است. همکاران فردا خودشان خواهند دید و متوجه می‌شوند که هدیه چه بوده است.

صحرایی

واریز سرانه مدارس از خزانه به حساب مدارس برای نخستین بار

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه برای نخستین بار سرانه مدارس مستقیما از حساب خزانه به مدارس واریز می‌شود گفت: قبلا این سرانه برای ادارات واریز میشد. اما امنون مستقیم به حساب مدارس می‌رود و از سال تحصیلی جاری و اگر بتوانیم از همین اردیبهشت این کار را انجام خواهیم داد.

صحرایی ادامه داد: سندتحول بنیادین برای نخستین‌بار ردیف بودجه‌ای مستقیم در بودجه سنواتی دریافت کرده و ۱۰ هزار میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته‌است که برای نخستین بار از کف مدرسه به بالا تخصیص داده خواهد شد. همچنین بودجه بخش پرورشی و ورزش  رشد خوبی پیدا کرده است.

وی همچنین به برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری اشاره کرد و گفت: در ادامه یک آزمون دیگر هم برای جذب دبیر برگزار خواهد شد.

پرداخت بخشی از مطالبات معلمان؛ به زودی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان مطالباتی هم از ما دارند و به هر میزان که بتوانیم در همین روزهای اخیر از مطالباتشان پرداخت می‌کنیم.

صحرایی درباره آخرین وضعیت بدحالی دانش آموزان در برخی مدارس گفت: مدارس اکنون در وضعیت پایداری هستند. مدرسه هراسی استراتژی دشمنان ملت ایران است، زیرا مدرسه است که آینده را می‌سازد. ما از این مرحله عبور کرده‌ایم. آخرین گزارش من تا هفته گذشته، چهار مدرسه در کل کشور بود. اتفاق خاصی هم نمی‌افتد و یک جورعملیات روانی است. خوشبختانه والدین ما خوب عمل کردند و دشمن بداند هر تحریکی علیه این ملت به یک فرصت برضد خود آنها تبدیل خواهد شد.

 

منبع: ايسنا
  • محمدرضا ارسالی در

    ای کاش اینقدر به فکر معلمان هستند امروز که روز کارگر هست به فکر کارگران زحمتکش ب ودند وهدیه ای کوچک میدادند اینها هم انسا ن هستند ودر طول سال تعطیلی هم ندارند مان ند تابستان معلمان وریزش برف وباران وکرون ا

ارسال نظر