|
کدخبر: 233567

در جشن پنجاه سالگی انجمن روابط عمومی مطرح شد:

جوانان سکان روابط عمومی را در دست بگیرند

آیین نیم قرن حضور انجمن روابط عمومی ایران با سی سال تلاش مستمر برگزار شد.

فرهنگ جوانان سکان روابط عمومی را در دست بگیرند

همایش صمیمانه فعالان روابط عمومی با عنوان  «آیین نیم قرن حضور انجمن روابط عمومی ایران با سی سال تلاش مستمر» صبح امروز با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه روابط عمومی کشور در سالن اجتماعات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار شد.

جواد قاسمی دبیر کل انجمن روابط عمومی کشور در سخنانی در این مراسم اظهار داشت: انجمن روابط عمومی کشور تلاش کرده که به عنوان یک نهاد مدنی و بدون وابستگی به تشکیلات دولتی و حکومتی در مدت زمان فعالیت ۳۰ ساله خود اقدامات متعدد و تأثیرگذاری را انجام دهد. در همین راستا یاد افرادی که در شکل گیری این انجمن نقش موثری داشتند را نیز گرامی می‌داریم.

وی افزود: این افراد بودند که بستر را فراهم کردند تا ما این نهاد را هدایت کنیم و کمک کنیم تا انجمن روابط عمومی کشور ارتقا پیدا کند. گرچه همگی به این امر واقف هستیم که روابط عمومی کشور کماکان با جایگاه واقعی خود فاصله دارد. عموما در هر دوره ای قبل از انتخابات بحث حمایت از انجمن ها مطرح می شود و پس از پایان انتخابات تمام مباحث مطرح شده فراموش می شود.

مدیر کل انجمن روابط عمومی در ادامه گفت: گروه های مختلفی در این انجمن مسئولیت داشته اند و ما را همراهی می کردند. دکتر نطقی یکی از اساتید این حوزه هستند که من توفیق داشتم کتابی را درباره ایشان به رشته تحریر درآورم. این کتاب حاوی یادداشت هایی از ایشان است که توسط دانشجوهای ایشان و افراد دیگر جمع آوری شده و امروز رونمایی خواهد شد. در این کتاب به شکل گیری روابط عمومی در کشور نیز مروری شده است.

بازگشت روابط عمومی به جایگاه واقعی خود

قاسمی همچنین تصریح کرد: امیدواریم که روابط عمومی کشور به جایگاه واقعی خود بازگردد. قدم های کوچکی در این زمینه برداشته شده است در همین زمینه باید کمک کنیم تا اعضای جدید با همفکری پیشکسوتان این حوزه اقدامات بزرگتر و موثرتری را انجام دهد. ما ۳۰ سال در این انجمن انجام وظیفه کرده ایم و‌ اکنون آمادگی داریم تا سکان این انجمن را به دست جوان تر ها بسپاریم تا آنها ادامه دهنده این مسیر باشند.

وی در پایان گفت: از تمام دست اندرکاران، تشکل ها، انجمن ها، اساتید دانشگاه ها و افرادی که تلاش می کند روابط عمومی به عنوان یک هنرفن تاثیرگذار در مشارکت های اجتماعی، نقش ایفا کند تشکر می کنم.‌

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها