|
کدخبر: 189244

وضعیت واکسیناسیون دانشجو معلمان چگونه خواهد بود؟

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ در سطح مراکز و پردیس های سراسر کشور از عید غدیر خم خبر داد.

فرهنگ وضعیت واکسیناسیون دانشجو معلمان چگونه خواهد بود؟

پرویز انصاری راد، معاون دانشجویی دانشگاه، از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ همزمان با معلمان سراسر کشور سخن گفت و افزود: طبق توافق به عمل آمده با وزارت بهداشت، دانشجو معلمان این دانشگاه از روز پنج شنبه ۷ مرداد ماه جاری واکسینه می شوند.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر تلاش این دانشگاه به منظور تسهیل ایجاد بستر مناسب برای ارائه آموزش های حضوری به دانشجو معلمان، تصریح کرد: فرآیند واکسیناسیون دانشجو معلمان بر اساس استان محل خدمت در آموزش و پرورش انجام می شود.

این مقام مسؤول، خاطر نشان کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار جدی این دانشگاه است.

وی، پیگیری وزارت آموزش و پرورش و اداره کل مشاوره و سلامت دانشگاه را در خصوص اجرای طرح واکسیناسیون دانشجو معلمان، قابل تقدیر خواند و گفت: با وجود شرایط کرونا ممکن است آموزش های مجازی در کنار آموزش حضوری ادامه یابد.

انصاری راد، در پایان یادآور شد: هماهنگی لازم به منظور واکسناسیون به موقع دانشجو معلمان با ادارات آموزش و پرورش محل خدمت این افراد در استان های سراسر کشور، به عمل آمده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها