|
کدخبر: 142813

خبر خوب شورای نگهبان برای معلمان

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تایید حکم اعمال مدرک تحصیلی دوم معلمان از سوی شورای نگهبان خبر داد و گفت: این قانون از تاریخ اول بهمن ۱۳۹۹ توسط دولت قابل اجراست.

فرهنگ خبر خوب شورای نگهبان برای معلمان

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، از تایید حکم اعمال مدرک تحصیلی معلمان از سوی شورای نگهبان خبر داد و گفت: اصلاحیه تبصره ماده ۳، در مجلس مصوب و برای تایید شورای نگهبان ارسال شده بود که با نظر مساعد این شورا این قانون اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: براساس اصلاحیه تبصره ماده ۳، وزارت آموزش وپرورش مکلف است، در سال ۱۳۹۹ نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، اقدام کند.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: در این مصوبه بار مالی این تبصره درسقف اعتبار پیش‌بینی شده، در ردیف ۱۲۷۵۰۰ وزارت آموزش وپرورش در قانون بودجه ۱۳۹۹ تامین می‌شود و از تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۹ قابل اجراست.

منبع: بازار
  • شهروند ارسالی در

    اتفاقا نبایستی مدرک دوم برای فرهنگیان اعمال می شد همین الان کسانی که توی ادارات آموزش پرورش شاغل هستن از هفت روز هفته اکثرش سر کار نیستن و این اعمال مدرک باعث میشه نه بدان صورت مثل دانشجویان معمولی مطالعه داشته باشند و نه مثل کارمندان کار کنن و سر کارشون حاضر باشند

  • معلم ارسالی در

    تو را خدا از معلم هیچی ننویسید. در فقر کامل است.

  • علی ارسالی در

    دست همگی درد نکنه

  • ناشناس ارسالی در

    شما به فکر نیروهای قراردادی هستید حقوقش شا دومیلیون هشتصد هزارتومان چطور میشود زندگی گرداب فرزند مریض پول دارش نمیشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها