|
کدخبر: 284646

واگذاری حق بهره‌برداری ۵۵ زمین صنعتی به زنان

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۵۵ قرارداد حق بهره‌برداری زمین منعقد شده با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به بانوان کارآفرین است که از این بین، ۲۰ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‎های ذی‌صلاح شده‌اند.

صنعت واگذاری حق بهره‌برداری ۵۵ زمین صنعتی به زنان

  روح اله برادران حیدری ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک فرا رسیدن روز زن بر بانوان کارآفرین اظهارکرد: این حجم از واگذاری‌ها در حدود ۴ درصد از کل واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود که هرچند این رقم بالا نیست، اما نشان از حضور فعال بانوان توانمند در عرصه کار و تولید دارد.

وی ادامه داد: البته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، واحدهای تولیدی وجود دارند که اشتغال آنان بر پایه بانوان است و این زنان با کار و تلاش در عرصه تولید، در کسب روزی حلال خانواده خود سهیم هستند.

برادران حیدری با بیان اینکه با ارائه برنامه‌های حمایتی مختلف از بانوان کارآفرین تلاش می‌شود تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در ساختار اقتصادی و اجتماعی استفاده شود، خاطرنشان کرد: امکان کاهش نرخ حق بهره‌برداری زمین تا ۱۰ درصد برای زنان سرپرست خانوار، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و برگزاری تورهای تخصصی، از مهم‌ترین برنامه‌های حمایتی این شرکت از حضور بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها