|
کدخبر: 276949

جذب سرمایه گذاری در شهرک صنعتی اردبیل۲ تسهیل می شود

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در جریان سفر به استان اردبیل از پروژه‌های زیرساختی و فازهای توسعه شهرک صنعتی اردبیل ۲ بازدید به عمل آورد.

اقتصاد جذب سرمایه گذاری در شهرک صنعتی اردبیل۲ تسهیل می شود

علی رسولیان در جریان سفر به استان اردبیل از فازهای توسعه، ساختمان فناوری و کسب و کار و تصفیه خانه شهرک صنعتی اردبیل ۲ بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان روند تکمیل و توسعه پروژه‌های زیرساختی برای تسهیل حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی اردبیل ۲ قرار گرفت.

فازهای توسعه این شهرک صنعتی شامل یک مجموعه ۹۰ هکتاری و یک مجموعه ۶۰ هکتاری است که در این بازدید برای تکمیل هر چه سریعتر آنها و رفع برخی موانع دستورات لازم نیز صادر شد.

گفتنی است؛ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۳۸ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۴ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۹۹ هزار و ۱۴۳ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۹ هزار و ۵۲۹ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۴۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۸۷ هزار و ۷۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها