|
کدخبر: 283817

تامین زیرساخت‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب در اردبیل

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در توسعه صنعت استان دارد، همانگونه که این شرکت با اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد و تملک اراضی مورد نیاز، تلاش کرد تا زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران را در طول سالیان گذشته تامین کند.

شهرک های صنعتی تامین زیرساخت‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب در اردبیل

روح‌اله برادران حیدری با اشاره به فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان، اظهارکرد: درحال‌حاضر امکان واگذاری در ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد و آماده‌سازی ۴ ناحیه دیگر نیز برنامه‌ریزی شده و در برخی از این نواحی، اقدامات آماده‌سازی آغاز شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرک‌های صنعتی استان، بیش از ۱۵۰۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با متقاضیان و سرمایه‌گذاران منعقد شده که از بین ۶۸۰ واحد تولیدی با اشتغال ۱۳ هزار نفر موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیصلاح شده‌اند.

برادران حیدری یکی از مشکلات حال حاضر این شرکت را کمبود اراضی صنعتی برشمرد و افزود: با امکانات و تسهیلاتی که طی چند سال گذشته در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده شد، خوشبختانه با افزایش چشمگیر ورود سرمایه‌گذاران به شهرک‌های صنعتی مواجه شدیم و این موضوع باعث اتمام اراضی صنعتی در برخی از شهرک‌های صنعتی استان شد.

وی تصریح کرد: برای حل این مشکل، توسعه و یا ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید از قبیل؛ توسعه شهرک صنعتی اردبیل۲ و نواحی صنعتی رضی و نیر و همچنین تملک و ایجاد شهرک‌های صنعتی فناوری، انرژی خورشیدی، گرمی۲ و نواحی صنعتی سرعین و صنفی به طور جد مورد تاکید و پیگیری این شرکت قرار دارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از دیگر مشکلات این شرکت را کمبود اعتبارات برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توسعه اراضی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز بتوانیم جوابگوی خیل عظیمی از سرمایه‌گذاران جدید در استان باشیم.

 

منبع:  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها