|
کدخبر: 281735

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

چشم انداز مهم بتیس برای صادرات گسترده

امین فواکهی در گفتگو با گسترش نیوز گفت: شرکت بتیس نمایندگی ۱۴ برند مربوط به این حوزه را کسب کرده و از طریق دفاتر آسیایی خود می‌تواند قطعات مورد نیازش را برای تولید وارد کند. برخی از محصولات ما توانسته‌اند گواهی CE دریافت کنند و ما درحال حاضر بر صادرات این دست از محصولاتمان نیز متمرکز شده‌ایم.

نمایشگاه چشم انداز مهم بتیس برای صادرات گسترده

شرکت پیشتازان فن آوری طاها (گروه بتیس) نماینده رسمی فروش ، نصب و خدمات پس از فروش سیستم های دوربین مداربسته، سیستم های کنترل تردد و گیت کنترل تردد ، سیستم مدیریت پارکینگ ، سیستم اینترکام و درب اتوماتیک بیش از ۱۴ کمپانی معتبر در ایران است مدیران این شرکت با پشتوانه ۲۰ سال فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی، تأمین، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های هوشمند مدیریت و نظارت، کنترل تردد و دسترسی، نظارت تصویری، درب‌های اتوماتیک و به کارگیری مؤثر و بهینه آنها به‌ صورت یکپارچه، توانسته‌اند اعتماد مهمترین مراکز سیاسی، اقتصادی، صنعتی و مالی کشور را جلب کنند. این شرکت در هفتمین نمایشگاه هاسپیتکس حضور داشت. در حاشیه این نمایشگاه با مدیرعامل این شرکت به گفتگو پرداختیم. با ما همراه باشید.

فواکهی

امین فواکهی با اشاره به تاریخچه تاسیس شرکت بتیس اظهار کرد: مجموعه بتیس قریب به ۱۸ سال است که در زمینه سیستم‌های حفاظت الکترونیک مانند پروژه‌های کنترلی، نظارتی و... فعالیت می‌کند. این شرکت در پروژه‌های شاخص و بزرگ کشور مشارکت داشته است. برای مثال شرکت بنیس مسئولیت نصب و راه‌اندازی سیستم‌های دوربین مداربسته ۱۴ پروژه فرودگاهی کشور مانند سنندج، ساری،‌ بندرعباس و... و کنترل تردد بیش از ۲۲ فرودگاه را برعهده گرفته و به سرانجام رسانده است. درحال حاضر پروژه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در دست داریم تا این مکان را سیستم کنترل تردد مجهز کنیم. شاخص‌ترین پروژه ما اجرای کل حفاظ الکترونیک سالن اجلاس سران کشورها است. این فعالیت‌های شرکت بتیس در بخش‌های صنعتی، وزارت راه و شهرسازی و... است. در بخش صنعت بیمارستان سازی به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، پروژه‌های متعددی اجرا شد و ما در زمینه‌های مورد نیاز مراکز درمانی سیستم‌های گوناگونی برای کنترل تردد طراحی کردیم. برای مثال در سالیان اخیر پروژه نصب و اجرای درهای اتوماتیک را در بیمارستان‌های شاخصی مانند شهدای تجریش، شریعتی، فیروزآبادی و... اجرا کردیم. درمجموع می‌توان گفت شرکت بتیس عملکرد مطلوبی را در حوزه خود به جای گذاشته است و از کارنامه‌ای درخشان در این زمینه برخوردار است.

مدیرعامل شرکت بتیس درباره تنوع محصولات این شرکت عنوان کرد: شرکت بتیس نمایندگی ۱۴ برند مربوط به این حوزه را کسب کرده و از طریق دفاتر آسیایی خود می‌تواند قطعات مورد نیازش را برای تولید وارد کند. برخی از تجهیزات را به این‌صورت وارد می‌کنیم و مونتاز آن را در داخل انجام می‌دهیم. برخی دیگر از محصولاتمان را نیز با مهندسی معکوس به عرصه تولید می‌رسند. شایان ذکر است که برخی از محصولات ما توانسته‌اند گواهی CE دریافت کنند و ما درحال حاضر بر صادرات این دست از محصولاتمان نیز متمرکز شده‌ایم و به نتایج خوبی نیز در این راستا دست یافته‌ایم.

وی درباره وضعیت صنعت بیمارستان سازی منطقه خاورمیانه گفت: کشورهای منطقه و به‌طور کلی اوراسیا از صنعت بیمارستان سازی قدرتمندی برخوردار نیستند و اکثر تجهیزات آنها در این زمینه از طریق غرب تامین می‌شود. این امر سبب می‌شود تا تجهیزات آنها بدون ارائه خدمات باشد و اگر مشکلی در فرایند کارکرد محصول پیش بیاید ممکن است تا مدت‌ها سیستم بلاتکلیف باقی ماند. ما به دلیل نزدیکی به این کشورها و نیروی خبره‌ای که در اختیار داریم می‌توانستیم این بازار هدف را در دست گیریم. اقداماتی نیز در این راستا انجام داده‌ایم برای مثال ما توانسته‌ایم کشور عراق را به مجموعه بازار هدف خود اضافه کنیم اما کشورهای دیگر مانند امارات به دلیل حضور پررنگ نمایندگی‌ّهای کشورهای اروپایی در آن، کاری از پیش نبرده‌ایم. درمجموع می‌توان گفت بهتر است که پیش از اقدام بازار هدف خود را مورد بررسی دقیق قرار دهیم و پس از آن فعالیت خود را آغاز کنیم. با این اساس کشورهای همجوار می‌توانند بهترین بازار هدف ما را تشکیل دهند و ما در این عرصه پیشتاز باشیم و رقابتی پایاپای انجام دهیم.

امین فواکهی درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه بر برندینگ تولیدات داخلی در پایان خاطرنشان کرد: امسال پنجمین دوره‌ای است که ما در نمایشگاه بیمارستان سازی شرکت کرده‌ایم. شرکت بتیس با چند شرکت دیگر در قالب یک مجموعه در نمایشگاه حضور یافته‌اند و هنگامی‌‌که فعالان این حوزه مجموعه‌ای از خدمات را به‌صورت یکپارچه مشاهده می‌کنند، رضایت خاطر بیشتری از محصولات می‌یابند و ما توانسته‌ایم رونمایی خوبی از محصولاتمان انجام دهیم. ناگفته نماند که نمایشگاه‌ها امسال پس از دوران همه‌گیری بیماری کرونا به‌صورت فشرده برگزار شدند و این امر سبب شد تا بازدیدها پراکنده باشد و بازخورد مدنظر حاصل نشود. امید می‌رود که در سال‌های آینده با چنین چالش‌هایی روبه‌رو نباشیم و تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بتوانند از ظرفیت‌ّهای نمایشگاهی نهایت بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها