|
کدخبر: 281813

افزایش ۶۶هکتاری مساحت شهرک‌های صنعتی لارستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از افزایش ۶۶هکتاری مساحت شهرک‌های صنعتی لارستان با اجرای طرح‌های توسعه خبر داد.

صنعت افزایش ۶۶هکتاری مساحت شهرک‌های صنعتی لارستان

سید مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان، وسعت منطقه، وجود سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی لارستانی مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس و نیز نزدیکی با کشورهای حاشیه حوزه خلیج‌فارس، توسعه و تکمیل شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این شهرستان در اولویت قراردارد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذارای در شهرک‌های صنعتی لار، بیرم، حسن لری و پشت سنگر گفت: انتظار است سرمایه‌گذاران منطقه لارستان از این ظرفیت‌ها برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه در شهرک صنعتی لار و ناحیه پشت سنگر افزود: با اجرای این طرح‌ها ۶۶هکتار به ناحیه پشت سنگر و ۱۶ هکتار به شهرک صنعتی لار اقزوده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: اجرای زیرساخت‌ها در طرح‌های توسعه این شهرک‌ها در برنامه این شرکت قرارگرفته است و زیرساخت‌ها برای واگذاری به طرح‌های صنعتی صنعتگران آماده می‌شود.

هاشمی عنوان کرد: شهرک صنعتی لار که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی جنوب ۱۵۰ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد و دارای ۷۵ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۸۰۰نفر است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین از انعقاد ۴۴قرارداد در نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر خبر داد و گقت: از این تعداد ۱۳واحد با اشتغال ۱۵۰نفر در مرحله بهره‌برداری است.

وی همچنین با اشاره به لزوم تعیین اولویت‌های زیرساختی برای ناحیه صنعتی بیرم گفت: بزودی بازدید فنی و کارشناسی از این ناحیه انجام و درخصوص اجرای طرح‌ها تصمیم گیری می‌شود.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها