|
کدخبر: 281437 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

برنامه همایش ها و نشست‌ های تخصصی هاسپیتکس ۲۰۲۲ + جزئیات

برنامه همایش ها و نشست‌ های تخصصی هاسپیتکس ۲۰۲۲ اعلام شد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،‌ تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی روز گذشته (۱۹ آذر ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است همچون دوره های قبل در زمان برپایی این نمایشگاه کارگاه های آموزشی تخصصی در حوزه های مربوطه برگزار خواهد شد.

در روز دوم برگزاری این نمایشگاه (۲۰ آذر ماه) پنل اجزا و الزامات دهکده سالمندی، خلق فضای شفابخش در فضای تشخیص و درمانی از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

هاسپیتکس

همچنین از ساعت ۱۳ الی ۱۴ پنل‌های برسی آسیب های تجهیزات بیمارستانی ناشی از صاعقه و اثرات آن و جلوگیری از تداخلات میدان های الکترومغناطیسی در تجهیزات مراکز درمانی برگزار می شود.

در روز سوم این رویداد (۲۱ آذر ماه) از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح پنل بی خطرساز زباله، از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ پنل الزامات و نقش تابلو و ساین در مراکز درمانی، اهمیت طراحی تابلو مراکز درمانی با توجه به معماری و کانسپت محیط، افزایش حسن رضایت مندی بیماران و ارباب رجوع با بکارگیری تابلوهای با کیفیت و آگاهی رسان و از ساعت ۱۳ الی ۱۴ پنل استاندارد درهای اتوماتیک بیمارستانی و اتاق عمل برگزار خواهد شد.

در روز پایانی هفتمین  نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،‌ تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی (۲۲ آذر ماه) نیز از ساعت ۹ الی ۱۰ پنل استانداردهای فنی نصب فریم شیشه با فرآیند ابداعی شرکت و استاندارهای فنی نصب استیل/نوار لبه آلومینیوم و روکوب آلومینیوم به روش اصولی شرکت و از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ پنل عایق های فوم الاستومری و الزامات آن در صنعت بیمارستان سازی و عایق های صوتی و کاربرد آن در صنعت بیمارستان سازی برگزار خواهد شد.

به گزارش گسترش نیوز این پنل ها در انتهای سالن ۳۵ و روبروی ستاد برگزاری نمایشگاه برگزار می شوند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها