|
کدخبر: 259470

کسری ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به تولید

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون بودجه در سال ۱۴۰۰ باید اعتباری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حوزه تولید و اشتغال اختصاص می‌یافت که طبق گزارش ارائه شده در جلسه کمیسیون تنها تخصیص ۱۹ هزار میلیارد تومان از ۳۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای این بخش محقق شده بود.

صنعت کسری ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به تولید

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه و سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه در رابطه با تخصیص اعتبار به حوزه تولید و اشتغال در بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور مسوولان سازمان هدفمندی یارانه ها برگزار شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون بودجه در سال ۱۴۰۰  باید اعتباری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حوزه تولید و اشتغال اختصاص می‌یافت که طبق گزارش ارائه شده در جلسه کمیسیون تنها تخصیص ۱۹ هزار میلیارد تومان از ۳۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای این بخش محقق شده بود.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس اظهار داشت: طبق نظر معاونت نظارت مجلس در این‌باره تخلف صورت گرفته و بر این نکته تأکید شد تا سازمان هدفمندی یارانه ها نسبت به جبران این مساله اقدام کند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه کمیسیون که با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد عملکرد دستگاه‌های مسوول و مرتبط درباره اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن در جلسه علنی روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه قرائت می شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها