|
کدخبر: 239036

روایت اژدهای هفت سر شرکت دخانیات چیست؟

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شر کت دخانیات ایران با شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات مازندران دیدار ی صمیمی داشت و به کارکنان شرکت توصیه کرد: در انتخابات شوراها حضوری پرشور داشته باشند.

صنعت روایت اژدهای هفت سر شرکت دخانیات چیست؟

محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شر کت دخانیات ایران در دومین سفر استانی خود، صبح دیروز سه شنبه وارد استان مازندران شد. شیخان در این سفر خود با آیت‌اله محمد باقر محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد. وی سپس با شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات مازندران دیداری صمیمی داشت.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شر کت دخانیات ایران در این نشست، شورای اسلامی کار را بازوی مشورتی برای شرکت دخانیات توصیف کرد و اظهار داشت: اگر شرکت دخانیات می خواهد در  امواج پرتلاطم، کشتی خود را به ساحل نجات  برساند باید ناخدای بزرگ با اندیشه ای بلند داشته باشد.

شیخان با بیان اینکه من فکر می کنم این ناخداهای بزرگ همراه با اندیشه بلند در جامعه کارگری است، تصریح کرد: ناخدای بزرگ و بلند اندیشه کشتی شرکت دخانیات کارگران خط تولید آن هستند. کارگرانی که حاضرند از خود گذشت، ایثار و فداکاری کنند تا شرکت دخانیات پاینده و بالنده باشد و توسعه و تعالی پیدا کند.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی کار در واقع ظرف این اندیشه بلند و تجلی حضور قدرتمند کارگران است. کارگرانی که به دنبال تولید، افزایش تولید و به حرکت درآوردن چرخ تولید کشور هستند. و  پرچمدار اصلی جهاد اقتصادی در خط مقدم تولید هستند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شر کت دخانیات ایران گفت: به صراحت اعلام می کنم که شورای اسلامی کار را همراه و پشتیبان صحنه جدید مدیریت شرکت دخانیات می‌دانم.

شیخان خطاب به کارکنان شرکت دخانیات و با بیان اینکه شورای اسلامی کار می تواند زبان گویای کارکنان شرکت باشد،  گفت: کارکرد شورای اسلامی کار را جدی بگیرید و در انتخابات شوراها، پرشور ظاهر شوید، چرا که این اعضا می توانند نمایندگان شایسته ای برای جامعه کارگری باشند.

وی با بیان اینکه تک تک پرسنل شرکت دخانیات را مشاورین امین خود می دانم، افزود:  اعتقاد قلبی دارم، اگر خود را از مشورت با کارکنان محروم کنیم، توفیقی نخواهیم داشت.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شر کت دخانیات ایران مافیای شرکت دخانیات را اژدهای هفت سر توصیف کرد و اظهار داشت: زمانی می توانیم با این اژدهای هفت سر که همه فرصت‌ها و منابع را در اختیار گرفته، مقابله کنیم که کارگران و کارمندان  در کنار ما باشند.

در ابتدای این نشست نمایندگان شورای اسلامی کار به بیان دغدغه‌ها و مطالبات کارکنان پرداختند.

و همچنین از مدیرعامل شرکت دخانیات به خاطر روحیه جهادی  در کار و توجه ویژه به وضعیت معیشتی کارکنان تقدیر و تشکر کردند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها