|
کدخبر: 238930

ادعای جدید وزیر صمت/ ازدواج کنید تخفیف لوازم خانگی می دهیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش قیمت لوازم‌خانگی در روز‌ها و هفته‌های آتی خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم خبر‌های خوبی در خصوص کاهش قیمت لوازم‌خانگی در روز‌ها و هفته‌های آینده به‌ویژه در حوزه جهیزیه داشته باشیم.

صنعت و معدن ادعای جدید وزیر صمت/ ازدواج کنید تخفیف لوازم خانگی می دهیم

 سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت،  درباره وضعیت قیمت لوازم خانگی افزود: در ۲ سال گذشته افزایش قیمت قابل توجهی در لوازم خانگی داشته ایم، اما در چند ماه گذشته کار به طور کامل مدیریت شده است، به طوری که یک تا دو مورد هم که افزایش قیمت داشتند پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سرعت قیمت‌ها کاهش یافته است.

وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی صنعتی رو به رشد بوده است، اظهار داشت: طبق آمار‌ها تیراژ تولید لوازم خانگی از هشت میلیون دستگاه در سال به ۱۶ میلیون دستگاه رسیده است که نشان می‌دهد تولید ۲ برابر شده است.

فاطمی‌امین با اشاره به اینکه تولید لوازم خانگی داخلی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است، گفت: اکنون در تولید لوازم خانگی تنوع محصولات داریم.

وی تصریح‌کرد: تلاش می‌کنیم خبر‌های خوبی در خصوص کاهش قیمت لوازم‌خانگی در روز‌ها و هفته‌های آینده به‌ویژه در حوزه جهیزیه داشته باشیم، به نحوی که برای جهیزیه تخفیف بسیار مناسبی در نظر خواهیم گرفت.

به گفته وی، اکنون هشت شرکت تولیدکننده لوازم خانگی برای تحقق این امر اعلام آمادگی کرده اند.

منبع: شاتا

ارسال نظر