|
کدخبر: 136214

بر سر دوراهی آدرس دولت و مجلس

احمد آزاد مرد - دبیر انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد

در زمانیکه که کشور را رنگ غم گرفته و شادی بخاطر رفتار ظالمانه و کشتار بی رحمانه رخت بربسته و همه چشم ها به امداد و کمکهای دولت و دست اندرکاران کشور دوخته اند شده، تا از شر این بلای خانمانسوز رهائی یابند و هرروز و هر ۳ دقیقه شاهد از دست دادن عزیزشان نباشند.

آزاد مرد

دولت آدرس نیویورک واشنگتن دی سی کاخ سفید را میدهد و رئیس مجلس شورای اسلامی آن آدرس را رد میکند و تلویحا آدرس خیابان پاستور یعنی مقرر ریاست جمهوری را میدهد.

اما هیچکدام توضیح نمیدهند که با این فرافکنی که حاصل آن تعطیلی نیم بند بعضی از نقاط کشور و اختصاص بسته حمایتی ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر در ۴ ماه آخر سال با این نرخ تورم و بالا بودن قیمت ارزاق و کمبود بسیاری از آنها و یا اعطای وام یک میلیون تومانی به ده میلیون نفر از میان ۳۰ درصد جامعه که خود برای شناخت این ۱۰ میلیون نفر و معرفی به بانک ها و طی شدن پروسه دریافت وام، علاوه بر زمان بر بودن موجبی برای خروج وام گیرنده و ضامنین به بانک ها برای اخذ وام میشود که این خود به گونه ای زمینه تجمع در بانکها خواهد شود.

از اینها هم که بگذریم در برابر این پرسش قرار میگیریم که آیا حق مردم ایران در برابر تهاجم ویروس مهلک کرونا و تحریم های حداکثری آمریکا که رئیس جمهور مرتبا در سخنرانی های خود از مقاومت ملت ایران در برابر این تحریم ها تشکر می کند همین بسته های حمایتی است؟

مسلما خواست ملت فراتر از اینهاست

که از اهم آنها می توان به ارزنده بودن و حفظ جان افراد اشاره کرد و آن بکار بستن تمام تلاش و مساعی دولت و مجلس را در راستای تامین داروهای لازم و افزایش تعداد کادر درمان و تامین تخت های بیمارستانی و اختصاص بسته های تشویقی و حمایتی به پزشکان، پرستاران و جامعه بهداشتی کشور که جان خود را در جهت حفظ جان هموطنان خود در طبق اخلاص قرار داده و در این راه تعدادی هم جان باخته اند می باشد.

دولت و مجلس باید توان خود را برای کمک به مردم هم جهت سازند و دست از سنگ اندازی بسوی یک دیگر بردارند‌.

نویسنده: احمد آزاد مرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها