|
کدخبر: 76970 مسعود رمضانی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

کنفرانس ریخته‌گری مداوم فولاد با ۵ کارگاه تخصصی

در مراسم پایانی نخستین کنفرانس ملی ریخته‌گری مداوم فولاد، علیرضا کاظمی، معاون فناوری و توسعه فولاد هرمزگان و دبیر اجرایی کنفرانس از فعالیت‌های این کنفرانس دو روزه را تشریح و از شرکت‌کنندگان در این مراسم تشکر و قدردانی کرد

کاظمی افزود در این کنفرانس دو روزه ۵ کارگاه تخصصی برگزار که چهار کارگاه آن داخلی و یک کارگاه توسط مهمانان خارجی برگزار شد.

همچنین ۱۵ مقاله داخلی و ۲ مقاله خارجی ارائه و ۲۴ مقاله به صورت پوستر چاپ شد و ۲ مقاله هم به صورت مقاله برتر پس از انجام داوری انتخاب شد.

وی از شرکت‌های فولادی از جمله فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد خراسان، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد کاوه جنوب، فولاد خوزستان و فولاد آلیاژی یزد و سایر شرکت‌های فولادی که در برگزاری این مراسم چه در بحث مقالات و بحث‌های تخصصی همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

کاظمی همچنین از شرکت‌‌کنندگان دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر بندرعباس، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه مالک‌اشتر بندرعباس و بقیه مجامع دانشگاهی که همکاری داشته‌اند نیز قدردانی کرد.

ایشان همچینن از شرکت‌های دانش‌بنیانی پارک علم و فناوری هرمزگان، شهرک علمی، تحقیقاتی اصفهان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مهندس قاسمی و همکارانشان که در این کنفرانس دو روزه فعالیت داشتند نیز سپاسگذاری کرد.

وی در پایان با بیان اینکه بدون حمایت‌های بی‌دریغ‌ آقای عظیمی، مدیرعامل فولاد مبارکه و آقای ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان برگزاری این کنفرانس در این سطح امکان‌پذیر نبود تشکر و از همکاران فولاد هرمزگان که در معاونت‌های مختلف همکاری‌های جدی و تنگاتنگی برای اجرای این مراسم را داشتند تشکر و تقدیر کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها