|
کدخبر: 253031

فسخ قرارداد ۲۲ هکتار زمین راکد در این استان+جزئیات

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: قرارداد بیش از ۲۲ هکتار زمین راکد صنعتی در استان از سوی هیات حل اختلاف و داوری شرکت فسخ و زمین‌ها آزادسازی شده است.

محمد اهلی در بررسی وضعیت زمین‌های راکد شهرک‌های صنعتی اردبیل افزود:  پنج جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شده که در این جلسات، ۱۳۰ قرارداد راکد مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این بررسی ها منتج به فسخ و آزادسازی ۲۲ هکتار زمین صنعتی شد و به تعدادی از قراردادها نیز مهلت دوباره برای اجرای طرح صنعتی داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: اگر پرونده این اراضی راکد فسخ نمی شد با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌های صنعتی وجود داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

اهلی هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری را رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و گفت: در این جلسات زمین‌هایی که از سوی سرمایه گذار به صورت راکد رها شده، تعیین تکلیف و اراضی آزاد شده به سرمایه گذاران واقعی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، موظف به بازپس‌گیری اراضی راکد از صاحبان قراردادهای راکد و بلاتکلیف هستیم، افزود: بر اساس قانون هرگونه خرید و فروش اراضی و یا واحدهای تولیدی، خارج از مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی وجاهت قانونی نداشته و به طور حتم، موجب ضرر و زیان خریداران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی از صاحبان قراردادهای راکد دعوت کرد تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل طرح صنعتی خود اقدام کنند در غیر اینصورت قراردادهای راکد با حکم قضایی خلع ید و فسخ خواهند شد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها