|
کدخبر: 240807

اختصاصی گسترش نیوز؛

طلسم افتتاح این طرح بعد از ۱۳ سال شکسته شد

مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ستاره سیمین هرمز با ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن در سال برگزار شد.

صنعت و معدن طلسم افتتاح این طرح بعد از ۱۳ سال شکسته شد

معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: قرار بود ۱۳ سال قبل این طرح احداث شود اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. عملیات اجرایی این طرح عظیم فولادی با پیگیری و حمایت مسئولان استان هرمزگان به ویژه نمایندگان استانی، استاندار و فولاد مبارکه آغاز می‌شود.

وی افزود: خرید سهام غالب این پروژه توسط فولاد هرمزگان با حمایت فولاد مبارکه باعث تسریع فرایند اجرایی شده و اکنون شاهد شروع آن هستیم.

در ادامه مراسم آقازاده، مدیرعامل شرکت ستاره سیمین هرمز بیان کرد: تفاهم‌ نامه شرکت ستاره سیمین هرمز با بانک صادرات در حال انعقاد است و تامین مالی علاوه بر آورده نقدی سهامداران انجام خواهد شد.

وی افزود: از دو سال قبل رسیدن به اهداف فولادی در هرمزگان شتاب گرفته و شرکت ستاره سیمین هرمز با این هدف تاسیس شد.

آقازاده همچنین تاکید کرد: اقدامات میدانی در حوزه تسطیح زمین و فراهم آوردن زیرساخت‌ ها در حال انجام است و همه مراحل اداری اخذ مجوز و انتخاب پیمانکاران و مشاوران طرح انجام شده است.

هرمزگان۷

مدیرعامل شرکت ستاره سیمین هرمز خاطرنشان کرد: مطالعات اجرایی طرح پیشرفت خوبی داشته و در زمینه انشعاب گاز نیازمند نظر مساعد مسئولان استانی هستیم. برنامه‌ های آتی شرکت نیز مطالعات تکمیلی، ارزیابی زیست‌ محیطی طرح، افزایش سرمایه و... خواهد بود.

وی همچنین گفت: از مسئولان انتظار تامین مالی به ویژه سهامداران و تسهیلات بانکی، داریم. توسعه اسکله و زیرساخت‌های لازم باید در کنار پروژه اتفاق بیفتد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها