|
کدخبر: 240732

احداث واحد دوم تولید گازهای صنعتی توسط فولاد هرمزگان

در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پروژه واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال متر مکعب بر ساعت اکسیژن احداث شد.

 ۲۰ بهمن‌ماه و در ایام مبارک دهه‌فجر و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مدیر روابط عمومی این شرکت و سایر مدیران و مسئولان، پروژه سوم شرکت فولاد هرمزگان، واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال متر مکعب بر ساعت اکسیژن احداث شد.

واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال متر مکعب بر ساعت اکسیژن با سرمایه گذاری حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی و در طی ۳۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

با بهره‌برداری از این پروژه ظرفیت تولید اکسیژن گازی در فولاد هرمزگان به ۱۷۰۰۰ نرمال مترمکعب بر ساعت خواهد رسید. همچنین با بهره‌برداری از این پروژه نیاز واحد فولادسازی به اکسیژن در شرکت فولاد هرمزگان برای تولید ۲ میلیون تن اسلب در سال مرتفع خواهد شد.

این پروژه نیز مانند دو پروژه قبلی با سرمایهگذاری از منابع داخلی شرکت فولاد هرمزگان و استفاده از حداکثر ساخت داخل و با پیمانکاران داخلی ساخته خواهد شد.

گفتنی است این طرح یکی از چهار پروژه بزرگ فولادی با حمایت فولاد مبارکه و با سرمایه گذاری ده هزار میلیارد تومانی است که امروز در شرکت فولادهرمزگان احداث شد.

منبع: دنیای معدن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها