|
کدخبر: 191590

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش‌آفرین کشور

اجلاس سراسری «مدیران ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار کشور» ۱۸ مردادماه سال ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد. در این مراسم عباس تابش، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. در این مراسم از مهندس معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش‌آفرین در تحول ‌و ‌توسعه کسب و‌کار ایران تقدیر شد.

صنعت و معدن تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش‌آفرین کشور

در این همایش علاوه بر شرکت فولاد هرمزگان از شرکت‌های بزرگ صنعتی، معدنی و تولیدی دیگری همانند فولاد مبارکه و شرکت‌های پتروشیمی و تولید‌کنندگان و صنعتکاران و شرکت‌های دانش‌بنیان تقدیر به عمل آمد. در آغاز مراسم دکتر اربابی، معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه و در ادامه دکتر عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور با حضار به گفتگو پرداختند. در ادامه مراسم عباس تابش، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره مسائل مهم در حوزه ارزش‌آفرینی و مدیریت به ایراد سخنرانی پرداختند.

سرآمدِ توجه به ارزش‌آفرینی

در حاشیه مراسم مهندس معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در رابطه با اقدامات این شرکت در حوزه ارزش‌آفرینی به خبرنگار گسترش نیوز گفت: «در فولاد هرمزگان به مقوله ارزش‌آفرینی در تمام‌ حوزه‌ها، توجه ویژه می‌شود».

وی با اشاره به اهمیت ارزش‌آفرینی در حوزه کسب و‌کار گفت: «در حوزه منابع انسانی تلاش شده است با تکریم و توجه به نیازهای مختلف کارکنان اعم از نیازهای علمی و ‌آموزشی و توسعه فردی در جهت افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش اقدام شود».

باکیفیت‌ترین تختال کشور

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به موضوع کیفیت و‌ نقش آن در تحول‌ در کسب‌وکار خاطرنشان کرد: «ما در فولاد هرمزگان باکیفیت‌ترین محصول را تولید می‌کنیم. تختال تولید‌شده در فولاد هرمزگان در کشور و حتی خاورمیانه بی‌نظیر است».

معروفخانی در ادامه بیان کرد: «محصولات ما در شرکت فولاد هرمزگان در خاورمیانه جز باکیفیت‌ترین تختال‌هاست. یکی از دلایل حفظ مشتریان ما کیفیت بالای تختال تولیدی است؛ به‌گونه‌ای که۹۸.۷۴ تختال‌های تولیدی، سالم و ۹۹.۷ ذوب‌های تولیدی مطابق با سفارش مشتری است. ثبت این نتایج درخشان به تمامی نتیجه تلاش و همدلی همه جهادگران عرصه تولید در فولاد هرمزگان است. آنها در شرایط خاص آب و هوایی هرمزگان، بی‌وقفه از جان و دل مایه می‌گذارند تا تولید در فولاد هرمزگان رو به جلو حرکت کرده و چرخی از چرخ‌های اقتصاد کشور به گردش درآید».

مهندس معروفخانی در پایان، توجه به تفکر سیستمی را از ارکان مهم ارزش‌آفرینی برشمرد و تاکید کرد: «باید تلاش کنیم تفکر سیستمی در شرکت پیاده‌سازی و تقویت شود».

لازم به ذکر است که در پایان این اجلاس سراسری از مدیران برتر کشور تقدیر به عمل آمد. یکی از این مدیران مهندس معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بودند که به عنوان مدیران ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار کشور موردتقدیر قرار گرفتند».

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها