|
کدخبر: 240727

اختصاصی گسترش نیوز؛

گام بلند فولاد هرمزگان در مسیر توسعه

مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه های عظیم توسعه شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.

صنعت و معدن گام بلند فولاد هرمزگان در مسیر توسعه

آیین اغاز عملیات  اجرایی پروژه های توسعه ای فولاد هرمزگان امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با حضور استاندار هرمزگان،  نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صمت استان،  مدیرعاملان شرکت فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان و هیات همراه برگزار شد.

عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: قطعی برق و گاز در سال جاری گریبانگیر تمام صنایع کشور بود اما با همت مسئولان استان و نمایندگان مجلس قطعی برق و گاز در مجتمع فولاد هرمزگان به کمترین میزان ممکن رسید.

وی افزود: امروزه فولاد هرمزگان در اکثر زمینه ها مانند میزان تولید، درآمدزایی و ... به رکورد های بی نظیری دست پیدا کرده است.بدون شک این رکوردها بدون همراهی مسئولان و مدیران و همچنین کارگران فولاد هرمزگان میسر نبود.کارگران نجیب هرمزگانی همواره در سخت ترین شرایط آب و هوایی تلاش کرده اند تا این رکوردها به ثبت برساند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه گفت: مدیریت جهادی جناب آقای طیب نیا در مجموعه فولاد مبارکه موجب شده تا اتفاقات توسعه ای بسیار خوبی در فولاد هرمزگان رقم بخورد. از مدت زمان آغاز فعالیت ایشان در فولاد مبارکه مباحث مربوط به توسعه همواره در دستورکار ایشان قرار داشته است و از همین رو ما امروزه شاهد تحقق یکی از آرزوهای بزرگ مردم هرمزگان و توسعه شرکت فولاد هرمزگان هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: به طور قطع در ماه های آینده طرح های مهم تر و بزرگ تری را ایجاد خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها