|
کدخبر: 240747

اختصاصی گسترش نیوز؛

چشم انداز تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در کشور

مرادی گفت: افق ما این است که میزان تولید فولاد به ۱۰ میلیون تن در سال برسد.

صنعت و معدن چشم انداز تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در کشور

احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در مراسم عملیات احداث چهار پروژه بزرگ فولادی در شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: هر مدیری در هر منصبی که منصوب می شود باید بیلان و عملکرد مثبتی داشته باشد. خوشبختانه در مجمتع فولاد هرمزگان تمام سعی و تلاش بر این بوده که با تمام حمایت های به عمل آمده ما شاهد توسعه ملموس استان بوده ایم. ما چند کارخانه فولاد فعال در استان هرمزگان داریم.افق ما این است که میزان تولید فولاد به ۱۰ میلیون تن در سال برسد.

وی افزود: یکی از خواسته های رییس جمهور محترم و همچنین مجلس شورای اسلامی از تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت نیرو های بومی است. مردم استان هرمزگان باید خوشحال باشند که در طرح توسعه ای فولاد هرمزگان قرار دارند. تمام مسئولان دولتی و نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس به دنبال اشتغال فرزندان این استان هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص مسیولیت های اجتماعی نیز باید اقدامات موثری انجام داد. خوشبختانه فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه در این زمینه اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند.

مرادی در ادامه گفت: درخواست بعدی ما از فولاد هرمزگان و تمام تولیدکنندگان کشور استفاده از نیروهای بومی استان ها در مجموعه مدیریت است. ما در حوزه های فولادی، جوانانی را داریم که از نظر سواد و تخصص جزو بهترین ها هستند. این موضوع موجب افتخار و مباهات است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها