|
کدخبر: 140192

تجلیل سرپرست سنگ آهن فلات مرکزی از معلولان مجتمع

سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به اتفاق مدیران حراست، امور معادن و روابط عمومی با حضور در اداره بهزیستی بافق از سه کارمند معلول تحت پوشش این مجتمع معدنی تجلیل و تقدیر کرد.

صنعت و معدن تجلیل سرپرست سنگ آهن فلات مرکزی از معلولان مجتمع

حمید رحیمی، ضمن تبریک ۱۲ آذرماه روز و هفته جهانی معلولین گفت: این روز بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات معلولان است.

سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره به توانایی ها و احترام به شخصیت معلولین و ایجاد فرصت های برابر برای آنها خاطر نشان کرد: معلولان این باور را در جامعه ایجاد کرده اند که فرد معلول یک فرد ناتوان وابسته نیست، بلکه عاملی برای اثبات و استفاده از سایر توانمندیهای این اشخاص است.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی با ضمن تقدیر از برنامه تجلیل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی از کارکنان معلول این مجتمع،گفت:معلولان قشری هستند که با وجود حضورشان در اجتماع، کمتر دیده می شوند و به مشکلات آن‌ها آنگونه که باید رسیدگی شود، نمی‌شود.

بتول کریمیان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آمار و تعداد معلولان شهرستان در خصوص مواردی چون کمبود اعتبارات این اداره ، وضعیت معیشت ، مسکن واشتغال معلولان گزارشی ارائه کرد و بر اجرای قانون ۳ درصد استخدام معلولان تاکید نمود و گفت: اکثر مشکلات معلولان شهرستان با اشتغال برطرف خواهد شد.

در پایان از خدمات و تلاشهای آقایان “حسن طالعی” ، “مجید آقابابایی” و ” مهدی جواهری” سه کارمند معلول مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها