|
کدخبر: 135500

ارزیابی جایزه بهره وری ایمیدرو در مجتمع فلات مرکزی

فرآیند ارزیابی جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی ایمیدرو با حضور ارزیابان این سازمان در مجتمع فلات مرکزی برگزار شد.

صنعت و معدن ارزیابی جایزه بهره وری ایمیدرو در مجتمع فلات مرکزی

نماینده مدل جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در آیین افتتاحیه که با حضور مدیران و کارشناسان این مجموعه معدنی برگزار شد، با اشاره به معیارهای رهبری و استراتژی، ارکان جهت ساز مجتمع را ؛ ماموریت، چشم انداز و ارزش های سازمانی بیان کرد و گفت: هدف از رویکرد ارکان جهت ساز، تدوین ماموریت ، چشم انداز و ارزش های سازمانی است که تدوین روش اجرایی برنامه ریزی استراتژیک آن در مجتمع تشریح شده است.

علی میرابی فعالیت های انجام شده جایزه بهره وری در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی را بیان کرد و افزود: طی سالیان گذشته مدیریت مجتمع به منظور نهادینه کردن حرکت بهره وری، سیستم مدیریت یکپارچه را در این مجتمع مستقر کردند که به دنبال آن خط مشی کیفیت و اهداف کمی و کیفی برنامه های عملیاتی تدوین و اجرایی شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبری بهره وری در سال ۹۷ گفت: به منظور سازماندهی حرکت بهره وری در مجتمع، از زمان تشکیل کمیته های تخصصی از جمله کمیته راهبری بهره وری، کمیته های تخصصی بهره وری، مسئول بهره وری و تعالی سازمان و کمیته تسهیل گر در خصوص گردآوری اطلاعات اظهارنامه و خودارزیابی به صورت فعال مشارکت داشته اند.

میرابی تصریح کرد: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به منظور شناسایی فرصت های بهبود از رویکردهای مختلفی همچون خودارزیابی، ممیزی داخلی و شخص ثالث و جلسه بازنگری مدیریت برای دست یابی به اهداف خود استفاده کرده است.

در حاشیه آیین افتتاحیه، تیم ارزیاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران جلسات جداگانه ای با مدیران و کارشناسان مجتمع برگزار نمودند و در خصوص معیارهایی همچون فرآیند محصولات و خدمات نتایج مشتریان، معیار منابع انسانی (مدیریت تامین کنندگان، مدیریت مالی و مدیریت ساختمان ها، مدیریت فناوری، مدیریت دانش و اطلاعات) تبادل نظر شد.

در پایان، جلسه اختتامیه ارزیابی مدل جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با جمع بندی و هماهنگی ارزیابان ایمیدرو برگزار شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

ارسال نظر