|
کدخبر: 285975 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران

دستگاه های دولتی به شهرداری بدهی ۴هزار میلیاردی دارند

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ۴ هزار میلیارد تومان مطالبات از دستگاه های دولتی تاکنون تایید شده که باید در سازمان حسابرسی تایید شود تا بتوانیم جذب کنیم.

شهری دستگاه های دولتی به شهرداری بدهی ۴هزار میلیاردی دارند

لطف الله فروزنده در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حساب درآمد شهرداری اظهار کرد: تکلیف ما ۵۰ هزار میلیارد تومان است و ۶۰ هزار میلیارد تومان از اختیارات ما در بخش نقد و غیرنقد خواهد بود که در بخش غیرنقد هشت هزار میلیارد تومان تکلیف داریم و به نظر به ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ۴ هزار میلیارد تومان مطالبات از دستگاه‌های دولتی تاکنون تایید شده که باید در سازمان حسابرسی تایید شود تا بتوانیم جذب کنیم.

فروزنده با اعلام اینکه بخشی از درآمدها رقم کمی دارد، اما ناشی از کم کاری نیست، گفت: دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عوارض گمرکی پیگیری و محقق شد و اقداماتی که قابلیت پیگیری داشته باشد، حتما انجام خواهد شد.

وی افزود: ۴ هزار میلیارد تومان مطالبات از دستگاه های دولتی تاکنون تایید شده که باید در سازمان حسابرسی تایید شود تا بتوانیم جذب کنیم.

وی با اعلام اینکه ۹ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل اعتبار دادیم که منتظریم اسناد آن بازگردد، تصریح کرد: ۷۰ درصد نقدینگی برای پروژه های عمرانی مناطق تخصیص داده ایم که در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان از ما طلبکارند. سه هزار میلیارد تومان از اسناد مترو باز است که به دنبال تسویه آن هستیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها