|
کدخبر: 285950 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیست پنجمین جلسه شورای شهر تهران

لیست منتشر شده از استخدام نیرو در شهرداری ساختگی است / ۲۳ دستگاه در حوزه آلودگی هوا مسئولیت دارند

مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ نفر از شورا و یک نفر نیز توسط شورا برای مرکز پژوهش‌های شهرداری انتخاب خواهند شد.

شهری لیست منتشر شده از استخدام نیرو در شهرداری ساختگی است / ۲۳ دستگاه در حوزه آلودگی هوا مسئولیت دارند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره استخدام ۴هزار نفر در شهرداری گفت: آنچه خوانده‌ام صحت ندارد و لیست ساختگی است، چون استخدام شرایط خاصی دارد و توسط شورا بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جلسات آینده بودجه بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: حداقل یک ماه باید روی بودجه کار شود و تا اواخر بهمن ماه باید در صحت ارائه شود. لذا فردا اولین جلسه کمیسیون تلفیق با موضوع درآمدها برگزار خواهد شد و سپس به بخش هزینه‌ها خواهیم پرداخت.

چمران با بیان اینکه ۲۳ دستگاه در حوزه آلودگی هوا مسئولیت دارند، یادآور شد: هنوز برنامه دلخواهی توسط دستگاه ها اجرا نشده است. درباره تحویل اتوبوس نیز یکی از سازندگان اعلام کرد که تا نوروز ۴۰ دستگاه تحویل خواهد داد. همچنین پیش پرداخت از سوی شهرداری تامین شد اما تنها ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شد.

وی افزود: این اعلام بیش از تعهد صورت گرفت و پیشنهاد شد از خارج خریداری شود که برنامه در این خصوص منتفی شده است. اگر اتوبوس‌های ارزان قیمت و سالم و مطابق استاندارد لازم وجود داشته باشد به نفع مردم و مدیریت آلودگی هوا خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین کاری که می‌توان انجام داد، تعییر ساعت کاری و طرح زوج و فرد است، یادآور شد: این موارد برای آلودگی هوا به تنهایی موثر نیست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها