|
کدخبر: 281395 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران

در حال انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی هستیم

پرویز سروری در حاشیه یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با حضور سخنگوی شورای نگهبان در شورای شهر اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم اساسنامه سازمان فاواست؛ با وجود نیاز امروز به هوشمندسازی و راه اندازی سازمان فناوری‌های نوین در همین راستا، سازمان فاوا نیز نیازمند به توجه بیشتر بود که در جلسه امروز اساسنامه آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شهری در حال انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی هستیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با بحث واگن های مترو گفت: تا زمانی که تامین واگن به نتیجه برسد، از واگن‌های استیجاری استاندارد بهره خواهیم گرفت که نوعی اقدام کمکی محسوب می‌شود.

سروری افزود: در سطح شهر با کمبود واگن مواجه هستیم. می توانیم از ۲برابر ظرفیت موجود مترو بهره گیری کنیم، اما متاسفانه به دلیل عدم بروزرسانی در دوره گذشته در این بخش شاهد کمبود هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از واگن استیجاری اقدام کمکی است، یادآور شد: در حال انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی هستیم و ثمربخشی این اقدامات زمان بر است. برای اینکه تامین واگن به نتیجه مثبتی برسد، با واگن‌های استیجاری دارای استانداردهای لازم مشکل را حل می‌کنیم تا واگن های خریداری شده تامین شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها