|
کدخبر: 280022 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران

کلنگ زنی طرح‌های خدماتی در محله نفر آباد/ فرآیند صدور پروانه آغاز شد

جعفر بندی شربیانی در یکصد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: کلنگ زنی چندین طرح خدماتی توسط سازمان نوسازی شهرداری تهران انجام و فرآیند صدور پروانه نیز آغاز شد و امیدواریم این طرح ها به زودی در یک زمان کوتاه باعث رونق و احیای محله شود.

جامعه کلنگ زنی طرح‌های خدماتی در محله نفر آباد/ فرآیند صدور پروانه آغاز شد

سخنگو و عضو کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه این فرآیند را ادامه خواهیم داد، ساخت ۳۳۶ واحد مسکونی، بازگرداندن هویت ایرانی-اسلامی به محله نفرآباد، بازگرداندن شور زندگی و حیات به محله پس از ۳۰ سال عقب ماندگی از جمله اقدامات در این محله بوده است.

در این جلسه شهردار منطقه ۲۰ تهران حضور داشت و حاشیه این جلسه گفت: محله نفرآباد ۵۰۰پلاک دارد که ۲۰۰ پلاک پیش از این تملک شده بود که مابقی نیز تملک خواهد شد. حتما به ساخت و ساز با کیفیت و با معماری ایرانی-اسلامی توجه خواهیم کرد.

محمد ناظم رضوی با بیان اینکه شاهد حضور خیرین و تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم هستیم، یادآور شد: هتلی توسط شهردار تهران در این محله کلنگ زنی شده که پیمانکاران آن، شرکت های اجرایی بنیاد مسکن هستند.

وی ادامه داد: پروژه مترو خط ۶ در ایستگاه حرم مطهر در بخشی از محله نفرآباد قرار دارد و انتظار می رود که رقمی به صورت حداقلی در این مسیر در نظر گرفته شود تا بتوان طرح های منطقه را پیش برد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها