|
کدخبر: 270560

صنایع کوچک؛ ستون فقرات اقتصاد کشور

گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصتی برای تقدیر از تلاشگران عرصه تولید و صنعت است.

صنعت صنایع کوچک؛ ستون فقرات اقتصاد کشور

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در رشد صنعتی کشور دارد.

محمد اهلی ضمن تبریک فرا رسیدن این روز ملی بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار داشت: صنایع کوچک به دلیل اشتغالزایی و درآمدزایی بالا و کمک به توسعه کسب و کار، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور شناخته می شوند که گرامیداشت این چنین روزی، فرصت مغتنمی است برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی واحدهای تولیدی و قدردانی از زحمات آنان.

اهلی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می شود، خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف خواهد داشت و پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.

وی از ارائه بسته های حمایتی مختلف برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی خبر داد و افزود: تامین اراضی و زیرساخت ها، شرایط آسان واگذاری زمین، اعطای مشوق های سرمایه گذاری و ارائه بسته های حمایتی از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی است تا بدین وسیله بتوان در افزایش سهم تولید و اشتغال تاثیرگذار بود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها